پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۲۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
مراسم امضای تفاهم نامه معدنی با حضور محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن و حسن زمانی، مدیرعامل نمایشگاه تهران برگزار شد.

شعار سال:محمدرضا بهرامن در آیین امضای تفاهم نامه همکاری پنج ساله بین خانه معدن و نمایشگاه تهران که در تاریخ ۲۴ دی ماه ۹۹ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از تمام فعالان توسعه بخش معدن تشکر می کنم. اکنون در زمان همه گیری کرونا، صنعت و معدن کشور  دغدغه این را دارد که در این بحران بتواند بخش تولید را سرپا نگه دارد.  امروز هدفی که سازمان نمایشگاه ها تعیین کرده هدفی بسیار سازنده است و مطمئن هستیم که این هدف بسیار هوشمندانه ای است که می تواند بخش معدن کشور را به توسعه بیشتر برساند.


وی افزود: این تفاهم نامه بارسنگینی را بر بخش معدن خواهد گذاشت و ما به عنوان یک تشکل این قول را خواهیم داد وظایفی را که در تفاهم نامه نوشته شده است را انجام دهیم.
 
رییس خانه معدن ادامه داد: توسعه ایران در شرایط فعلی یک از واجبات تعریف شده و‌مجموعه خانه معدن تمام مسئولیت و دغدغه اش بر محور توسعه کشور است، برهمین اساس خانه معدن یرای بکارگیری تمام نیروهایش در سراسر ایران برنامه مشخصی را تدوین و ارائه کرده است و اکنون در کنار سازمان نمایشگاه ها تلاش خواهیم کرد تا درراه اصلی و برنامه ریزی شده ادامه دهیم.
 
سازمان نمایشگاه ها در این سالها برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی همواره کنار ما بود، و بهترین سودی که نمایشگاه ها برای ما داشت، بالا بردن سطح دغدغه و خروجی خوب برای بخش معدن بود.
 
بخش معدن امروز پیشتاز در اقتصاد کشور است و انشالله این پیشتازی را نیز در آینده شاهد خواهیم بود و ما در این راستا تلاش خواهیم کرد تا نقش اقتصاد معدنی را در کشور پر رنگ تر از قبل جلوه دهیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری  گسترش  نیوز، تاریخ انتشار:  24دی 1399  ، کدخبر: 147519، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
توسعه معادن در ایران باید روند بهتری داشته باشه و هزینه ها و سود هاش باید صرف توسعه و ابادانی همون استان بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
توسعه معادن در ایران زمانی میتونه رخ بده که همیت مسئولین رو در این زمینه شاهد باشیم
معدن جهادگر میخواد از بالا تا پایین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین