پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۸۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۰
مصوبه مربوط به تعیین قیمت نفت کوره مصرفی کارخانه‌های سیمان از سوی دولت ابلاغ شد.

  شعار سال:هیئت وزیران در جلسه مورخ 14 دی 1399، پیشنهاد وزارت نفت در خصوص تعیین قیمت نفت کوره مصرفی برخی کارخانه های سیمان را با هدف فراهم نمودن امکان فعالیت بدون مشکل آنها، به تصویب رساند.
 
به موجب این مصوبه، قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی آن دسته از کارخانه های سیمان که به دلیل مدیریت شبکه گاز به تشخیص وزارت نفت، از ابتدای مهر ماه تا پایان اسفند سال 1399 مکلف به استفاده از نفت کوره می شوند، معادل قیمت گاز مصرفی بخش صنعت و معدن تعیین شد.
 
همچنین هیات وزیران در جلسه مورخ 24 دی 1399، با الحاق یک تبصره به بند (1) مصوبه موضوع عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان ها و مجامع بین المللی موافقت کرد.
 
به موجب الحاق تبصره مذکور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجاز است با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و پس از پادار نمودن اعتبار در موافقتنامه اعتبارات هزینه ای خود، رأساً نسبت به پرداخت حق عضویت مندرج در ردیف های (20) و (21) جدول موضوع بند (1) مصوبه مربوط اقدام نماید.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:  28 دی  1399  ، کدخبر: 2434354، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
كارخانه هاي سيمان از ديرباز خصوصا در تهران الودگي زيادي رو برامون ايجاد ميكردن الان هم متاسفانه همون بازي ادامه داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
بايد هر طور شده اين كارخانه هاي سيمان رو از بهانه جويي دور كرد وگرنه بار زيادي رو برامون به همراه خواهند داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین