پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۱۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
نوشتن طرح و لوایح در مجلس، تابع مقررات و دستورالعمل‌های خاص است. به منظور آشنایی شما با این مقررات و دستورالعمل ها، نمونه‌ای از این طرح‌ها بنام طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی - تشکیل مجازی کمیسیون‌ها که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ اعلام وصول شده است، آورده شده است.

شعار سال: در ابتدای سند تنظیمی برای طرح باید مشخص باشد که طرح تسلیمی عادی است یا فوریت دار و سپس باید مشخص شود که قرار است به کدام کمیسیون اصلی و فرعی ارجاع شود.

سپس توضیحات طرح و اسامی امضا کنندگان آورده می شود. در انتهای طرح نظر اداره کل تدوین قوانین قرار دارد که به سوالاتی نظیر سابقه طرح ، رعایت آئین نامه ویرایش قانونی و ادبی، چند موضوعه یا یک موضوعه بودن ، داشتن حداقل امضاها برای ارایه ، مغایرت یا عدم مغایرت طرح با قانون اساسی، قوانین جاریه، قوانین برنامه، قوانین داخلی مجلس ، ضمیمه نظر اداره کل تدوین قوانین و ..... ، پاسخ داده است.

پی داف اصلاح آیین نامه داخلی مجلس

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی اندیشه های حقوق عمومی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
داريم به سمت مجازي شدن پيش ميريم در صورتي كه هنوز خيلي از زير ساخت هارو نداريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
قبول كنيم كه اوضاع در كشور هيچ وقت نميتونست به اين فشلي و افتضاحي باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین