پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در رابطه با "ادغام کمیسیون حقوقی قضایی در سایر کمیسیون ها" گفت: چنین طرحی محقق نمی‌شود.
شعار سال: حدود دو ماه از آغاز مجلس یازدهم‌ می‌گذرد، اما وضعیت کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، مشخص نیست. حال برخی زمزمه‌ها خبر از ادغام این کمیسیون با سایر کمیسیون‌ها را می‌رساند، موضوعی که سخنگوی این کمیسیون، آن را بعید می‌داند.  

«موسی غضنفر آبادی»، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با "ادغام کمیسیون حقوقی و قضایی در سایر کمیسیون ها" گفت: چنین  طرحی امکان ندارد که محقق شود. البته ممکن است، برخی افراد مواردی را گفته باشند، ولی نیاز به کار کارشناسی دارد، ولی من بعید می‌دانم. کمیسیون اصل نود یک کمیسیون مستقل است و سایر کمیسیون‌ها نیز به همین صورت، هرکدام ویژگی‌هایی خاص خود را دارند.  

او در رابطه با عدم تمایل نمایندگان به عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی بیان کرد: دلایل خاصی دارد و برخی از آن‌ها قابل گفتن نیست، اما تصور نمایندگان این است در کمیسیون‌های دیگر راحت تر، می‌توانند برای حوزه‌های انتخابیه خودشان کار کنند، نمایندگان تصور می‌کنند در سایر کمیسیون‌ها امتیازات بهتری وجود دارد. نمایندگان باید طبق تکلیف شرعی و وظیفه شرعی از تخصص خود استفاده کنند، نباید به خاطر فشار و کار زیاد به کمیسیون قضایی، تمایل نشان ندهند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره طرح مجلس درباره کمیسیون قضایی گفت: اگر طرح رای می‌اورد، کمیسیون تشکیل می‌شد یعنی شاید غفلتی انجام شد. اصلاح آیین‌نامه دو سوم رأی می‌خواست دو سه رای کم آورد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۴۹۰۴۵، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
چه مجلسی که از رفتن به کمیسیونهاش همه دنبال منافع خودشونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین