پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۱۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
مجلس شورای اسلامی به دلیل قانع نشدن از پاسخ‌های وزیر امور خارجه دو کارت زرد در یک روز به وی داد.
شعار سال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳۰ دی) قوه مقننه در جریان بررسی سوال محمد جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد درباره علت تلاش برای مذاکره با آمریکا پس از استماع سخنان وزیر امور خارجه با ۵۵ رای موافق، ۱۷۳ رای مخالف، ۱۸ رای ممتنع از توضیحات ظریف قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

محمد جواد ظریف سال گذشته در گفتگو با وب سایت نشریه اشپیگل آلمان در پاسخ به سؤالی که پس از شهادت سردار سلیمانی با این موضوع که آیا شما مذاکره با آمریکا را منتفی می‌دانید یا خیر گفت: من هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی در کاخ سفید حضور دارد.

دونالد ترامپ اندکی پس از این مصاحبه در پیامی توئیتری نوشت: وزیر خارجه ایران گفته است که ایران خواهان مذاکره با آمریکا است، اما می‌خواهد که تحریم‌ها برداشته شود.

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به این صحبت‌های ظریف در مصاحبه با نشریه آلمانی «اشپیگل» که روز شنبه منتشر شد، ادامه داد: نه ممنون!

کارت زرد دوم

سؤال فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه در نشست علنی امروز سه‌شنبه (۳۰ دی‌ماه ۹۹) پارلمان مورد بررسی وکلای ملت قرار گرفت.

نهایتاً وکلای ملت با ۹۰ رأی موافق، ۱۳۸ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۹ نماینده حاضر در جلسه از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند؛ بنابراین وزیر امور خارجه دومین کارت زرد خود را در جلسه امروز از وکلای ملت گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار ۳۰ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۵۷۷۱۶، ana.press.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
اين ها اگر ظريف از خودش اثبات عقلايي هم انجام ميداد اين دو تا كارت زرد رو اماده كرده بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین