پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
سامانه‌ های پایش الکترواپتیکی سیار جلال و کنترل و فرماندهی متحرک در رزمایش اقتدار ۹۹ برای نخستین بار در ارتش ایران استفاده شدند.

شعار سال: برای نخستین بار در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش از سامانه ‌های پایش الکترواپتیکی سیار جلال و کنترل و فرماندهی جی آی اس متحرک استفاده شد.

این سامانه در جهاد خودکفایی و مرکز بهینه سازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش طراحی و ساخته شده و با قابلیت انتقال تصاویر به دوردست و در تاریکی شب به کلیه مراکز کنترل و فرماندهی، می تواند داده های راداری و اپتیکی را تلفیق کند.

همچنین در این رزمایش سامانه کنترل و فرماندهی جی آی اس متحرک به منظور تسهیل در کنترل و هدایت عملیات و تهیه و تولید انواع داده های جغرافیایی و نقشه های عملیاتی بهره برداری شد.

این سامانه نیازمندی ‌های ضروری یک فرمانده را جهت کنترل و هدایت عملیات در یک منطقه دورافتاده، مناطق عملیاتی و مناطق رزمایشی را تأمین خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایران اسپوتینک، تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۱۰۱۲۰۷۴۲۳۶۴۲، www.ir.sputniknews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین