پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
امیر دادرس گفت: همه مرزها بوسیله تجهیزات بسیار پیشرفته و با بهره‌برداری از تجهیزات نوین به صورت شبانه روزی کنترل می‌شود.

شعار سال: امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش درباره آمادگی ارتش برای پاسخ به تهدیدات احتمالی که از سوی دشمنان در روزهای اخیر مطرح شده است، گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش در چه سطح و کیفیت بالایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه زمانی تهدیدات ظاهر و عملی می‌شوند که آمادگی و قدرت دفاعی در یک کشور وجود نداشته باشد، تاکید کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتش سرافراز و قهرمان در چنان حدی است که هر اقدام ناشایستی صورت بگیرد پاسخ به مراتب بیشتر و مخرب‌تر از اقدام دشمن خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش‌های تخصصی ارتش در چند روز اخیر گفت: ما از گذشته و تا به امروز و البته در رزمایش‌ها این توانمندی در پشتیبانی و پاسخ قاطع به تهدیدات دشمنان را به خوبی نشان داده‌ایم و در این رزمایش‌ها بیان می‌شود که این آمادگی بحمدالله در همه عرصه‌ها در حد بسیار بالایی موجود است.

امیر دادرس در بخش دیگری از سخنان خود در باره امنیت مرزهای کشور نیز گفت: وضعیت امنیت در مرزها بسیار عالی است و شرایط امنیت همانند تهران و دیگر شهرها است. همه مرزها بوسیله تجهیزات بسیار پیشرفته و با بهره‌برداری از تجهیزات نوین به صورت شبانه روزی کنترل می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۳۲۶۰۶، www.mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین