پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
حجت السلام رئیسی، در دیدار استانی از سمنان و در جمع مدیران قضایی و اداری این استان، تاکید کردند که فساد مطلقا نباید در هیج سازمان و نظام اداری در کشور لانه بکند. باید خدمت ایشان عرض شود که توانایی ارایه تخلفات و سو مدیریت‌های آشکار منجر به تضییع حقوق شهروندان در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را داریم. اگر اراده‌ای است، بسم الله.

  شعار سال: رئیس قوه قضائیه با اشاره به امکان تضییع حقوق مردم در تطویل امور اداری، گفت: قانون باید اجرا شود اما آیا باید یک عمر طول بکشد تا فردی برای احقاق حق خودش یا گرفتن یک استعلام از یک هفت خوان کامل عبور کند؟ برخی طولانی شدن کارها موجب تضییع حق مردم می‌شود که در ادارات موجب گلایه مردم است.

وی با بیان اینکه فعالیت اقتصادی و یا هر فعالیتی می‌بایست با نظارت و کنترل همراه و جلوی فساد گرفته شود، تاکید کرد: فساد مطلقاً نباید در نظام اداری و سازمان‌ها لانه کند و مسئولان بیش از همه باید در این مورد حساس باشند، لذا ما امروز معتقد هستیم که حتی اندکی فساد هم قابل قبول نیست.

تعداد بازدید : 2


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از رجا نیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین