پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه مفاسد اداری جلوی چشم مردم قرار دارد، گفت: ضرورت دارد که گزارش‌های مستند در خصوص مفاسد اداری به سازمان بازرسی ارائه شود.

شعار سال: در جریان سفر آیت‌الله رییسی به استان لرستان نمایشگاه مسائل و مشکلات اولویت‌دار این استان با حضور رییس قوه قضاییه و رییس سازمان بازرسی کل کشور، استاندار و رییس کل دادگستری لرستان برگزار شد.
 
در این نمایشگاه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و کارخانجات تعطیل‌شده استان لرستان مطرح شد و مقامات استانی نظرات خود را در خصوص راهکارهای رفع این مشکلات بیان کردند.
 
رییس قوه قضاییه در این نمایشگاه بر تسریع در رسیدگی قضایی به پرونده‌های واحدهای تولیدی تاکید کرد و از رییس کل دادگستری لرستان خواست که در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اقدامات لازم را انجام دهد.

رییسی با بیان اینکه مفاسد اداری جلوی چشم مردم قرار دارد، گفت: ضرورت دارد که گزارش‌های مستند در خصوص مفاسد اداری به سازمان بازرسی ارائه شود.
 
رییس دستگاه قضا همچنین تصریح کرد: هیچ مدیری نباید وجود فساد در اداره زیرمجموعه خود را بپذیرد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی گسترش نیوز ، تاریخ انتشار: 11 فروردین 1400، کدخبر:162705 ، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
مفاسدي كه داريم در زمينه اداري صحبتش رو ميكنيم نيازمند يك تصميم قطعي براي برداشته شدن هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین