پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
معاون قضایی دادستان کل کشور از برخورد با مدیرانی خبر داد که در حوزه کارخانه‌های تولیدی ترک فعل داشته‌اند.
شعار سال: سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار کرد: در حوزه تخلفات کارخانه‌ها چند نفر دستگیر شدند و در بحث واگذاری‌ها با مواردی از فعل و ترک فعل‌ها برخورد کرده‌ایم که ممکن است محصول تبانی یا امضای طلایی باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت‌ها باعث شده بود نهاده‌ها به دست مرغدار نرسد، گفت: سازمان بازرسی کل کشور در حوزه مرغ لاین ورود پیدا کرده و جلسات خوبی هم در این زمینه برگزار شده است.

عمرانی ادامه داد: اتفاقاتی که در حوزه مرغ رخ داد، زیبنده کشور نبود و شاید دلیل آن برخی سوءنیت‌ها بود و اکنون این موضوع به سمتی می‌رود که وارد کانال قانونی خود شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اولویت اول ما، کارخانه‌هایی است که می‌خواهند تعطیل شوند، امیدواریم شاهد تعطیلی هیچ کارخانه‌ای نباشیم.

وی افزود: کارخانه ارج به‌زودی با ۴ محصول خوب و با جدیدترین فناوری روز آغاز به‌کار خواهد کرد و مقدمات آن در حال اجرا است.

عمرانی تصریح کرد: مقدمات راه‌اندازی کارخانه رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران نیز در حال فراهم شدن است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق‌نیوز، تاریخ انتشار ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: 1211091، www.mashreghnews.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین