پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
استاندار کرمان گفت: با آغوش باز از سرمایه گذاران در این استان دعوت می‌کنیم.
شعار سال: استاندار کرمان بابیان اینکه فرایند دریافت مجوز‌های سرمایه‌گذاری قابل توجیه در این استان اکنون طی سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود که سازوکار آن فراهم شده است تصریح کرد: هیچ حمایتی از رویکرد‌های غیرقانونی در صدور مجوز‌ها نمی‌کنم و روند‌های قانونی را تسهیل می‌کنم.
علی زینی‌وند در نشست کارگروه رفع موانع تولید شهرستان سیرجان افزود: نهایت احترام و تکریم را برای سرمایه گذار قائل هستیم لذا سرمایه گذاری هیچ شخصی برای دریافت مجوز‌ها معطلی نخواهد داشت.
وی بیان داشت: در نقاطی چارچوب‌هایی وجود دارد که نمی‌توان از آن گذر کرد، اما در این زمینه می‌توان با مساعدت با سرمایه گذار برخورد کرد.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه هیچ حمایتی از رویکرد‌های غیرقانونی نمی‌کنیم گفت:، اما رویکرد‌های قانونی باید به سرعت در استان اجرایی شوند و تاخیر در این حوزه پذیرفته نیست.
وی افزود: صنایع پایین دستی مورد حمایت گل گهر قرار گرفته که این ظرفیت نیز باید جدی گرفته شود.

گلگهر با نگاه همه جانبه چشم انداز توسعه را تدوین کند
استاندارکرمان خواستار تدوین چشم انداز توسعه گل‌گهر با نگاه جامع و همه جانبه و در نظرگرفتن دامنه سرمایه گذاری‌ها در کل استان شد.
امروز سوم بهمن ماه پس از بازدید از مجتمع معدنی، صنعتی گل گهر با بیان این مطلب از تلاش کارگران، پرسنل و مدیران این مجتمع تقدیر و به آن‌ها خداقوت گفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از گفتار نو، تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۳۹۷۶۱، www.goftareno.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین