پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۵۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
فریدون فعالی ضمن بازدید از معدن پاندای جنوبی گفت: اعتبارات ملی در کوهبنان هم در جهت تحقق اهداف توسعه‌ای گردشگری این شهرستان کمک می‌کند.

 

شعار سال: فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان و هیات همراه در راستای برنامه ریزی صورت گرفته در جهت ایجاد رونق در زمینه گردشگری در شهرستان کوهبنان طی یک بازدید سه ساعته از معدن پابدانای جنوبی با جاذبه‌های معادن منطقه در راستای ترویج گردشگری معادن در شهرستان کوهبنان آشنا شدند.

فعالی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار کوهبنان اعلام نمود: اعتبارات تخصیصی فرمانداری کوهبنان در زمینه گردشگری و مرمت آثار تاریخی از همه شهرستان‌های استان بیشتر بوده و از اهتمام صورت گرفته تشکر نمود.

او افزود: با توجه به اهتمام صورت گرفته در شهرستان کوهبنان، از اعتبارات ملی هم در کوهبنان نسبت به دیگر شهرستان‌ها در جهت تحقق اهداف توسعه‌ای گردشگری این شهرستان کمک خواهد نمود.

فعالی گفت: در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری قابلیت‌های گردشگری شهرستان از جمله گردشگری معادن در قالب بسته‌های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران عرضه و معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است فعالی و سالاری فرماندار کوهبنان جهت بازدید از منطقه گردشگری درب گزک و اقدامات انجام شده توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راهی آن منطقه شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاورمیانه می متالز، تاریخ انتشار: 21 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: 129739، me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
الان تا اطلاع ثانوي در تموم گشدرگري ها در جهان تخته ست حالا اين ها تو دل كروناميخوان تلاش كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
الان که کرونا اومده کلا دور هرگونه گردشگری رو باید خط کشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
کمک به توسعه گردشگری در این زمان از سال و دقیقا همزمان با کرونا به نظر شما شبیه به جک نیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین