پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
محمد کبیری در خصوص مصوبات سفر استانی اش به کرمان گفت: در این سفر ۴۰۰ میلیارد تومان برای برای توسعه بخش تعاون و محرومیت زدایی استان کرمان اختصاص دادیم.
شعار سال: محمد کبیری، معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه هیاتی متشکل از مدیرعامل بانک توسعه تعاون ومدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با محوریت توسعه تعاون و محرومیت زدایی در استان کرمان حضور یافت.

بازدید از تعاونی‌ها، رفع مشکلات و موانع تعاونی‌های استان، نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان و روسای دستگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازدید از مرکز نوآوری و توسعه تعاون کرمان بخشی از برنامه‌های معاون امور تعاون در این استان بود.

محمد کبیری در خصوص مصوبات سفر استانی اش به کرمان گفت:  در این سفر  ۴۰۰ میلیارد تومان برای برای توسعه بخش تعاون و محرومیت زدایی استان کرمان اختصاص دادیم.

پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان نیز در این سفر ضمن اشاره به اقدامات مطلوب  انجام شده در سال‌های اخیر در حوزه تعاون با اشاره به اینکه برگزاری الکترونیکی مجامع شرکت‌های تعاونی به شفافیت اطلاعات و تصمیم گیری‌ها کمک می‌کند از معاونت امور تعاون درخواست کرد کرمان به عنوان پایلوت برگزاری الکترونیکی مجامع تعاونی‌ها در کشور انتخاب شود که این موضوع نیز در این سفر به تصویب رسید.

همچنین گفتنی است محمد کبیری پس از حضور در کرمان در سفر‌های جداگانه‌ای به شهرستان‌های بافت و سیرجان رفت که در این دو سفر نیز به ترتیب ۱۰۰ و ۱۹۵ میلیارد تومان برای رفع موانع و مشکلات تعاونی‌های این دو شهرستان تخصیص یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۱۹۷۰۵، www.borna.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین