پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بزرگ‌ترین تعاونی‌ها در استان کرمان وجود دارد و برای توسعه بخش تعاون در این استان ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.
شعار سال: محمدجعفر کبیری روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با تسلیت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: الگوی زندگی و نوع شهادت ایشان برای ما درس آموز بوده است و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
وی با بیان اینکه کرمان مهد تعاون ایران است، زیرا بزرگترین تعاونی‌ها در کرمان وجود دارد گفت: اگر نتوانیم فرصت سازی جدید دراین زمینه انجام دهیم دچار مشکل می‌شویم.

معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه توسعه بخش تعاون محور اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی است تصریح کرد: باید برنامه ریزی عملیاتی جدی در حوزه تعاونی انجام شود.

کبیری گفت: باید به سمت آگاهی بخشی نسبت به ظرفیت بخش تعاون و احیای اعتماد عمومی مردم حرکت کنیم و نگاه مسئولان در قوه مقننه و قضائیه را به این سمت و سو سوق داده شود.
وی با بیان اینکه سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی در کشور راه اندازی شده و این مهم نقطه عطفی در تعاونی‌ها است تصریح کرد: نظارت شفاف در این سامانه به خوبی انجام و فاز دوم آن در دهه فجر امسال رونمایی می‌شود.

معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره اینکه زیست بوم نوآوری و بخش تعاون در سطح کشور متولد شده که باید پرورش یابد گفت: در ۱۱ استان کشور مرکز نوآوری راه اندازی شده و با تامین اعتبار می‌توانیم این مراکز را افزایش دهیم.

کبیری با بیان اینکه مرکز نوآوری تعاونی‌ها ۲ نوع هستند و کرمان می‌تواند اولین استان مرکز نوآوری نوع یک باشد، بیان داشت: در استان کرمان در بخش معدن، خدمات و هتل و ... ظرفیت‌های مطلوبی وجود دارد، اما بخش تعاون در این زمینه ظهور و بروز نداشته است که جای کار وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گفتار نو، تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۹۵۹۰، goftareno.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
ما آثار این کار را در کرمان نمیبینیم پس چرا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین