پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
سعید محمد متولد ۱۳۴۷ در تهران، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از مهر ۱۳۹۷ است که جایگزین عبادالله عبداللهی شده‌است.

شعار سال: یک کانال تلگرامی نزدیک به اصولگرایان نوشت: «سعید محمد» که زمزمه‌های حضورش در انتخابات ۱۴۰۰ هر روز برجسته تر می‌شود اقدام به برطرف نمودن جدی خلا خود یعنی فقدان تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان نموده است. تعداد بالایی از ناظران سیاسی چالش مهم پیش‌روی «سعید محمد» را نه استقبال مردمی بلکه عدم تایید صلاحیت از طرف شورای نگهبان می دانند.
 
سعید محمد اقدام به رایزنی انفرادی با اعضای شورای نگهبان کرده است. او در همین راستا جلسه‌ای را با آیت الله سید احمد خاتمی برگزار کرده و هر دو نفر جلسه را بسیار مثبت ارزیابی کردند.
 
سید احمد خاتمی به سعید محمد گفته که می تواند بخشی از اعضای شورای نگهبان را با وی همسو کرده و نظر مثبت آنها را در صحن شورا به نفع «محمد» جلب کند.
 
گفتنی است سعید محمد متولد ۱۳۴۷ در تهران، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از مهر ۱۳۹۷ است که جایگزین عبادالله عبداللهی شده‌است.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مدارا  ، تاریخ انتشار:  10 بهمن 1399  ، کدخبر: 152065،www.modara.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
sdn
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
گفته سید احمد خاتمی پیامد سنگینی دارد و باید دادستان علیه او اعلام جرم سنگین کند. اون موقع می گویند کنگره امریکا لابی گری می کنند. ببینیم رییسی که ادعا می کند چرا تا کنون اقدامی نکرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین