پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای شهر، استعلام مدارک تحصیلی نامزد‌های این ۲ انتخابات به صورت آنلاین انجام می‌شود.
شعار سال: مجتبی صدیقی روز یکشنبه در مورد استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای ۲ انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری، اظهار داشت: در حال حاضر استعلام مدارک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم به صورت آنلاین انجام می شود. همچنین پیش از این به ۸۰ دانشگاه که رأساً مجاز به صدور مدرک هستند، این موضوع ابلاغ شد که زمان دانش آموختگی دانشجویان، QR کد را از سازمان امور دانشجویان برای ساده‌تر شدن استعلام درخواست کنند.

وی افزود: با جستجوی این کد روی سامانه استعلام، عین مدارک تحصیلی فرد و محتوای آن به صورت برخط و در کوتاه ترین زمان توسط اشخاص حقیقی و حقوقی قابل مشاهده است. سامانه وزارت علوم در حوزه آی.تی به سامانه های دانشگاه ها وصل است و مدرک هر دانشجویی که دانش آموخته می شود، در سیستم استعلام مدارک وزارت علوم وجود دارد.

صدیقی درباره انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر، اظهار داشت: در انتخابات آتی شورای شهر و ریاست جمهوری، جمعیت نامزدهای شورای شهر خیلی بیشتر است و معمولاً با استعلام مدارک تحصیلی چند هزار نفر از سطح کشور مواجه هستیم. هماهنگی هایی با وزارت کشور و شورای نگهبان برای بهره برداری از سامانه استعلام وزارت علوم در حال انجام است. این استعلام ها در خصوص مدارک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه های وابسته به وزارت علوم آنلاین انجام می شود، مگر برای مدارک تحصیلی قدیمی که نیاز به استعلام های دستی و کتبی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: مهم آن است که با هماهنگی در فرصتی که برای اعلام مدارک تحصیلی وجود دارد، کار را انجام دهیم. هنوز تاریخ شروع این استعلام ها اعلام نشده است اما استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای شورای شهر معمولا زودتر شروع می شود.

معاون وزیر علوم گفت: سامانه سازمان امور دانشجویان مشکلی برای پاسخگویی به استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای این ۲ انتخابات که روی سیستم مدارک آنها وجود دارد، آماده است و استعلام های آنلاین به موقع پاسخ داده می شود.

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، زمان نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراها اسفند ۹۹، داوطلبان مجلس خبرگان رهبری فروردین ۱۴۰۰ و داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ۱۴۰۰ خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 بهمن 1399، کد خبر: 84203806،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
الان مدرك تحصيلي انچنان هم اخذش سخت نيست با ثبت نام در اموزش هاي انلاين دانشگاه ازاد ميتونيد دكتري مفت بگيريد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین