پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
تاریخ بالغ بر هفت سال صدرات روحانی، سرتاسر برای تاریخ کشور درس است. یکی از این مورد نگاری‌های تاریخی، راه ندادن و دعوت نکردن از افراد در جلسات تخصصی و نهاد‌ها و ساختار‌هایی است که جناب روحانی ریاست آن‌ها را بر عهده داشته اند. رسمی نامیمون که تاریخ اداری کشور، فراموشش نخواهد کرد.

شعار سال:محمد ایمانی در متنی با عنوان آقای علی عسگری، برای چه کسی تعظیم می کنید؟ نوشته است که :

آقای روحانی اولش شهردار وقت (قالیباف) را به جلسات دولت راه نداد. بعدا، از رحیم پور ازغدی و ضرغامی خوشش نیامد و دستور داد آنها را به جلسات شورای عالی "انقلاب فرهنگی" و "فضای مجازی" دعوت نکنند.

نوبت چهارم، با شهردار اصلاح طلب تهران چپ افتاد و در حالی که حناچی به اصرار او (با وجود مخالفت دستگاه های نظارتی) شهردار شده بود، دستور داد او را هم به جلسات دولت راه ندهند؛ چون شهرداری نگذاشته دولت در جماران با تخلف ساخت و ساز کند!
 
نوبت پنجم، از رحمانی وزیر صمت عصبانی شد و ناگهان او را عزل کرد که موجب شد دولت در دشوار ترین شرایط اقتصادی مردم، به مدت پنج ماه وزیر نداشته باشد. همین لا به لا، ده دقیقه وقت به وزیر ماخوذ به حیای آموزش و پرورش نداد تا مشکلات مهم معلمان و فرهنگیان را در میان بگذارد و بلافاصله با استعفای بطحایی موافقت کرد.

آخرین بار، او بر آقای علی عسکری رئیس صدا و سیما غضب کرد که چرا در فلان برنامه زنده شبکه چهار، از "ادبیات منقلی" درباره وی استفاده شده و حال آن که خود روحانی، پایه گذار و سر قفلی دار این ادبیات است. جالب این که عسکری به خاطر ادبیات مهمان برنامه عذرخواهی کرد اما روحانی، به خاطر ادبیات موهن خودش، نه!

خب آقای روحانی با این خُلق تنگ و خودکامگی، برای چه ادای آدم های دموکرات و اهل تحمل را در می آورد؟ نوبخت و واعظی و یکی دو نفر را نگه دارد، بقیه دولتمردان را هم مرخص کند!


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین