پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۵۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
وام ازدواج برای دختران زیر ۲۳ سال به ۱۰۰ میلیون افزایش یافته و همچنین برای پسران زیر ۲۵ سال نیز به ۱۰۰ میلیون تغییر کند. طبق نظر کمیسیون تلفیق، مبحث خرید سربازی در بودجه ۱۴۰۰ لغو شد و بر اساس پیشنهاد نمایندگان، حقوق سربازان در سال آینده به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد رسید. بر اساس پیشنهاد نمایندگان، در کمیسیون تصویب شد که حداقل ۹۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شود تا متناسب سازی حقوق خود را ترمیم کنند.
شعار سال: پیرامون تغیرات کمیسیون تلفیق در بودجه ۱۴۰۰ اظهار کرد: تغییرات مطلوبی در کمیسیون تلفیق صورت گرفت، اما کافی نبود؛ هرچند که سعی شد تغییرات به صورتی باشد تا آثار آن در جامعه و مردم معین شود، اما تنها ۵۰ درصد پیشنهادات و اهداف نمایندگان در بودجه لحاظ شد.

وی افزود: نمایندگان نسبت به لایحه بودجه ۱۴۰۰ که ابتدا از طرف دولت به مجلس ارائه شد، ایراداتی را وارد کردند که در کمیسیون تلفیق بررسی شد؛ بر این اساس به نظر می‌رسد، کلیات بودجه اصلاح شده و به تصویب مجلس برسد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین تصمیم کمیسیون تلفیق در بودجه، افزایش یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۰ بود که پس از گذشت ۱۰ سال و بر اساس شناسایی وزارت رفاه این اتفاق خواهد افتاد.

حاجی دلیگانی یادآور شد: در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مصوب شد که وام ازدواج برای دختران زیر ۲۳ سال به ۱۰۰ میلیون افزایش یافته و همچنین برای پسران زیر ۲۵ سال نیز به ۱۰۰ میلیون تغییر کند.

وی ادامه داد: طبق نظر کمیسیون تلفیق، مبحث خرید سربازی در بودجه ۱۴۰۰ لغو شد و بر اساس پیشنهاد نمایندگان، حقوق سربازان در سال آینده به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس پیشنهاد نمایندگان، در کمیسیون تصویب شد که حداقل ۹۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شود تا متناسب سازی حقوق خود را ترمیم کنند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: دولت، تنها مدافع اصلی لایحه بودجه است و با هرگونه تغییر در آن مخالفت می‌کند؛ در صورتی که کمیسیون تلفیق معتقد است بودجه باید با میزان درآمد متناسب سازی شود و به همین دلیل سعی کرد درآمد‌های بودجه را واقعی کند تا کشور با کسری بودجه مواجه نشود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۷۲۱۴۵، www.imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
بازم جاي شكر داره البته حس ميكنم بازپرداخت اين وام براي جوان ها كمي سخت ميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
اميد داريم كه با منويات رهبري معظم انقلاب و همراهي مجلس انقلابي مون حقوق سربازان رو به حد طبيعي برگردونيم
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
آیا اعضا کمیسیون تلفیق ایران زندگی نمیکنن ونمیدونن یکسال دنیا با کرونا درگیر و از این طرف تورم وتعطیلی کسب وکارهها ۷۰درصد اقساط خرید سربازیمون مونده واین قانون رو دقیقه ۹۰ برداشتن ما الان ۶ ماه به امید اینکه سال۱۴۰۰ میتونیم اقساط بدیم دل خوش کردیم که مسئولان بفکر ماهم هستن از کجا وچجوری مابقی اقساط رو یکماهه پرداخت کنیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین