پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه روز پنجشنبه پیشنهاد کرد "میانجی صادقی" بین ایران و آمریکا، برای احیای برجام باشد. مکرون به اندیشکده شورای آتلانتیک گفت: "من برای حمایت از هر ابتکار عملی از جانب آمریکا برای برقراری مجدد گفتگوها، هر آنچه در توان داشته باشم انجام خواهم داد"
شعار سال: مکرون به اندیشکده شورای آتلانتیک گفت: "من برای حمایت از هر ابتکار عملی از جانب آمریکا برای برقراری مجدد گفتگوها، هر آنچه در توان داشته باشم انجام خواهم داد"

رئیس جمهور فرانسه بار‌ها و بار‌ها و بار‌ها تلاش کرد ترامپ را ترغیب کند که به توافق سال ۲۰۱۵ که باعث محدودیت و نظارت بر برنامه هسته‌ای تهران می‌شد، پایبند باشد.

ماکرون خواستار مذاکرات برای توافق جدیدی با ایران شد که در آن محدودیت‌هایی نیز بر برنامه موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی ایجاد می‌کند و این مذاکرات شامل اسرائیل و عربستان سعودی نیز خواهد بود.

ماکرون گفت: "ما باید راهی پیدا کنیم که عربستان سعودی و اسرائیل نیز در این مذاکرات مشارکت داشته باشند"

مشخص نیست که آیا پیشنهاد ماکرون برای "میانجی" بودن در واشنگتن مورد استقبال قرار خواهد گرفت یا خیر.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران پیش از این در مصاحبه‌ای در این هفته پیشنهاد داده بود که اتحادیه اروپا می‌تواند به "همگام سازی" اقدامات هر دو طرف برای ایجاد اعتماد و احیای توافق کمک کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۹۹، کد خبر: ۶۰۰۲۳۱، entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
مذاکره با امریکا برای ایران باید برای همیشه تموم بشه وگرنه با رنگ امید و پیشرفت و رشد رو نمی بینیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین