پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
قطعی‌های اینترنت یا کاهش سرعت آن، چه در مورد اینترنت ثابت و چه موبایل، صدای اعتراض بسیاری از مشترکان را درآورده است. برخی از کاربران معتقدند نسل‌های سوم و چهارم ارتباطات نیز در ایران به درستی اجرا نشده است و گروهی دیگر از محدودیت‌های شبکه اطلاعات گلایه دارند.
شعار سال: در رزو‌های گذشته، گزارش‌هایی را با موضوعات اختلال اینترنت، کاهش سرعت اینترنت موبایل و افزایش پهنای باند منتشر کرد.

نظر‌های برخی مخاطبان تجارت‌نیوز را در مورد این موضوعات در ادامه می‌خوانید.

گلایه از تبدیل اینترنت به اینترانت

گروهی از کاربران معتقدند اپراتور‌ها در حال راه‌اندازی شبکه اینترانت هستند و شبکه ملی اطلاعات محدودیت‌هایی را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

– «اپراتور‌ها دارن اینترانت رو امتحان می‌کنند. اینترنت مخابراتم یکی دو ماه پیش همینجوری بود که به سختی تونستم سایت‌های خارجی رو باز کنم.»

– «ایرانسل که هرشب ۱۲ شب ضعیف می‌شه.»

– «بذارید اینترنت داخلی برای بانک‌ها و شرکت‌های داخلی باشه که از لحاظ امنیت و سکیوریتی خیالشون راحت باشه. البته با اینترنت داخلی اون موقع نمی‌تونن ماین کنند، مگر در استخر داخلی. برای عموم مردم میکس دو اینترنت باشه. البته به شرطی که پهنای باند رو ببرند بالا و قیمت رو بیارند پایین.»

– «شبکه ملی اطلاعات یه چیزی شبیه شبکه اجتماعی خصوصی می‌شه! ضد و نقیض خالص. مخالف داشتن بهترین زیر ساخت‌هایی در شان ایران نیستم، ولی اگه این شبکه ملی اطلاعات به یه چیزی مثل خودروسازی کشور که باعث منع ورود خودرو به کشور تبدیل بشه، نداشتنش بیشتر به صلاحه.»

– «آقای جهرمی! هرچه افزایش پهنای باند مهم است داشتن شبکه ملی اطلاعات هم مهم است؟! که هنوز مقدمه آن را هم بعد از ۴ سال شروع نکرده اید؟!.»

۳ G را کامل کنید، ۵ G پیشکش!

تعدادی از مخاطبان نیز از سرعت اینترنت گلایه دارند و تاکید می‌کنند که در ایران حتی شبکه ۳ G نیز کامل اجرایی نشده است.

– «شما همون ۳ G رو با پهنای باند بیشتر و سرعته واقعیش به ما بدین، ۵ G پیشکشتون.»

– «۴ G انقدر کنده که ما سوییچ می‌کنیم روی ۳ G. اگر راست می‌گند همون ۴ جی را تا آخر پهنا باز بگذارند تا رضایت مردم حاصل بشه.»

– «ما توی سرعت ۴۰۰ کیلو دانلود روی سیم کارت موندیم. صفحات ساده متنی رو بزور باز میکنه.»

– «عزیزان افزایش سرعت اینترنت تو ایران بستگی به رشد تجهیزات نظارت و سانسور داره. پس الکی دل تون رو به افزایش سرعت خوش نکنید.»

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۱۷بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: tejaratnews.com، ۵۱۲۱۰۳
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
وقتی زیر ساخت وجود نداره و فقط برای حرف زدن که ایران کشوری پیشرفته هست میگن اینترنت نسل چهار و سه داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین