پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۲۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با رئیس اتحادیه مشاورین املاک تهران طی تفاهم نامه ای، بر درج موضوع داوری در عقود و قرارداد‌های تنظیمی دفاتر املاک تهران تاکید و توافق کردند.
شعار سال، معاون قضائی رئیس کل و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با رئیس اتحادیه مشاورین املاک تهران طی تفاهم نامه ای، بر درج موضوع داوری در عقود و قرارداد‌های تنظیمی دفاتر املاک تهران تاکید و توافق کردند.

علی دزیجی گفت: بر این اساس دعاوی ناشی از قرارداد‌های تنظیمی دفاتر املاک توسط داوران منتخب رسیدگی و رای مقتضی صادر می‌شود.

دیزجی گفت: این اقدام با هدف کاهش مراجعه مردم به مراجع قضائی و تسریع در حل و فصل اختلافات و توسعه نهاد داوری صورت گرفته است.

لازم به ذکر است در مواد آیین دادرسی مدنی نهاد داوری و مقررات آن پیش بینی گردیده و در سند تحول قضائی مصوب ریاست قوه قضائیه توسعه روش‌های جایگزین رسیدگی قضائی و ارتقاء و سامان دهی نظام داوری گنجانده شده است.

گفتنی است علت این اقدام از جانب معاونت پیشگیری از وقوع جرم، وقوع منازعات و اختلافات ودعاوی بر مبنای قرارداد‌های تنظیمی دفاتر املاک می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۹۹، کد خبر: ۱۰۳۴۶۴۷، www.ilna.news.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
تا كي ميخوايم در اين زمينه اين همه بدبختي رو تاب بياريم؟ اين همه مشكل دروني بين ارگان ها طبيعيه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین