پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: طی ۱۰ ماه امسال در مجموع ۱۷۶ هزار و ۲۱۱ تن کالا از طریق پایانه ریلی آستارا به کشور آذربایجان صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۴ درصد رشد دارد.
شعار سال : غلامحسین ولدی روز چهارشنبه میزان صادرات ریلی از پایانه آستارا به جمهوری آذربایجان را ۱۰۷ هزار ۴۲۴ تن عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی در مجموع ۳۱۶ هزار و ۱۶۷ تن کالا از طریق پایانه ریلی آستارا حمل شده که نسبت به ۳۰۲ هزار و ۹۵۲ تن مدت مشابه پارسال، چهار درصد رشد نشان می‌دهد.

ولدی افزود: در این مدت ۱۲۵ هزار و ۸۶۳ تن کالا از طریق پایانه ریلی آستارا وارد شده و بیش از ۱۴ هزار تن کالا نیز از این طریق ترانزیت شده است.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ عمده کالا‌های ترانزیتی و وارداتی در پایانه ریلی آستارا را شامل چوب، الوار، عدس، گندم و جو عنوان و بیان کرد: عراق مقصد اصلی بار‌های ترانزیتی پایانه ریلی آستارا محسوب می‌شود.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ افزود: سیمان، کلینر، مواد شیمیایی، کاشی، آهن آلات و لوازم خانگی عمده کالا‌های صادراتی از طریق این خط ریلی به کشور آذربایجان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خیرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۲۲ بهمن ۹۹، کد خبر:.irna.ir، ۸۴۲۲۴۸۶۹
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین