پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۴۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
۲ کودک سیاهپوست آمریکایی با به تن کردن لباسی شبیه به لباس میشل و باراک اوباما در روز تحلیف جو بایدن در فضای مجازی مشهور شدند.
شعار سال :  ۲ کودک سیاهپوست آمریکایی با به تن کردن لباسی شبیه به لباس میشل و باراک اوباما در روز تحلیف جو بایدن در فضای مجازی مشهور شدند.

شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز در این باره خبر داد، انتشار تصویری از ۲ کودک که همان مدل و شکل و رنگ لباس انتخابی رئیس‌جمهور و بانوی اول اسبق آمریکا در روز تحلیف بایدن را پوشیده بودند در شبکه‌های اجتماعی بازتاب ویژه‌ای پیدا کرد.

این نوع لباس پوشیدن باراک و میشل اوبامای کوچک آن‌قدر مورد توجه قرار گرفت که میشل اوباما نیز در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود آن را بازنشر داده و اعلام کرد، آنها به شکل جالبی موفق شده‌اند از او و شوهرش تقلید کنند.

خانواده این ۲ کودک که هنوز به مدرسه هم نمی‌روند به خبرنگاران گفتند، آنها نه تنها در لباس پوشیدن بلکه در نحوه راه رفتن هم برخی از شخصیت‌های آمریکایی را تقلید می‌کنند و علاوه بر این دختر کوچولو اکنون در حال تقلید برخی از رفتارهای کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکاست.
 
بدل اوباما و همسرش در روز تحلیف جو بایدن

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین ، تاریخ انتشار 24 بهمن 99 ، کد خبر : etemadonline.com ، 463513
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین