پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
از قول یک مقام آگاه در دادگستری زنجان ادعا می‌شود که چنین شکایتی اصلا صحت ندارد. مگر افکار عمومی بازیچه است! لطفا با قید فوریت بررسی کنید که منبع این خبر کذب چه مرجعی بوده و الزاما باید برخورد قانونی با وی صورت پذیرد.
شعار سال: به نقل از خبرگزاری قوه قضاییه، این مقام آگاه در دادگستری استان زنجان شامگاه دوشنبه ادعا‌های طرح شده را رد و در مورد این فضاسازی‌ها، گفت: ادعای مطروحه مبنی بر اعلام جرم دادستان زنجان به عنوان مدعی العموم علیه فرد مذکور به هیچ وجه صحت ندارد.

وی که نامش در خبر نیامده است، عنوان کرد: به دنبال گزارش و شکایات واصله، از آنجایی که دادسرای عمومی و انقلاب زنجان در موضوع مطروحه صالح به رسیدگی نبوده، صرف نظر از ماهیت موضوعات مطروحه، مراتب برای بررسی قانونی به دادسرای تهران ارسال شده است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۳۰۸۳۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
این اقا داره در زمینه افکار عمومی تلاش میکنه تا رضایت مردمی رو با هوچی گری به دست بیاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین