پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
رییس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد: فرصت نمایندگان و کمیسیون‌ها برای ارائه پیشنهاد‌ها در این باره فقط ۴۸ ساعت است.
شعار سال: در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی کلیات بودجه اصلاحی ۱۴۰۰ با ۲۱۱ رای موافق به تصویب نمایندگان رسید.

«محمدباقر قالیباف» پس از رای گیری کلیات لایحه بودجه گفت: از زمانی که لایحه بودجه اولیه به مجلس ارائه شد، مجلس ابتدا با دولت تشکیل جلسه داد و بنا شد با تفاهم و برای حل مشکلات مردم، پیشنهادات در خصوص لایحه بودجه بررسی شود. زیرا لایحه بودجه در حقیقت وضعیت اقتصادی مردم را در یک سال رقم می‌زند.
 
تعامل لازم بین دولت و مجلس صورت نگرفت

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: در این مسیر تعامل لازم بین دولت و مجلس صورت نگرفت و مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ را برای اصلاح به دولت بازگرداند. البته در لایحه اصلاحی ۷ مورد از اصلاحاتی که مدنظر مجلس بود اعمال شد و امروز مجلس با رای بالایی کلیات بودجه را تصویب کرد.

وی با بیان اینکه لایحه تصویب شده برای بررسی جزئیات به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌شود، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق از بعدازظهر امروز جلسات خود را برای بررسی جزئیات بودجه برگزار کرده و تا بعدازظهر جمعه اول اسفندماه به اتمام خواهد رسید. درادامه نیز نمایندگان و کمیسیون‌ها ۴۸ ساعت فرصت دارند پیشنهادات جدید خود را درخصوص لایحه اصلاحی بارگذاری کنند. البته پیشنهادات قبلی همچنان پابرجاست.

قالیباف خاطرنشان کرد: در روز یکشنبه آینده مجلس بررسی جزئیات بودجه را آغاز خواهد کرد. زیرا فرصت تا پایان سال بسیار محدود است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۳۱۳۴۸، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
ارائه پیشنهادات در زمینه بودجه تونسته شرایط رو برای کشور ما به شدت سخت و سخت تر کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین