پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
انتخابات پیش‌رو از بسیاری از جهات مختلفی از اهمیت وافری برخوردار بوده به گونه‌ای که اگر با حضور حداکثری و انتخاب اصلح همراه شود قطعا می‌تواند برون رفت از بسیاری از معضلات را رقم بزند.
شعار سال: هفته گذشته در ٢٩ بهمن ماه، رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با شماری از مردم تبریز به مناسبت قیام تاریخی و فراموش‌نشدنی ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ باز هم برای چندمین بار بر ضرورت برگزاری انتخابات باشکوه تاکید داشته و فرمودند انتخابات فرصتی بسیار بزرگی برای کشور بوده البته که مخالفان جمهوری اسلامی نمی‌خواهند نظام از این فرصت و ظرفیت مهم برای پیشرفت کشور استفاده کند، اما مشارکت پُر شور و انقلابی مردم در انتخابات، موجب امنیت کشور و پس زدن دشمنان و کاهش طمع آن‌ها می‌شود بنابراین نباید این فرصت را از دست داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه افزودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت.

ایشان هدف دشمن از بیان ادعا‌های تکراری درباره انتخابات را دلسرد کردن مردم دانستند و گفتند: برغم این ادعاها، انتخابات برای کشور یک امکان و ذخیره مهم است که باید با مشارکت پر شور مردم همراه باشد البته اگر مشارکت پرُ شور با یک انتخاب درست یعنی انتخاب یک نیروی کارآمد، با ایمان، با انگیزه، علاقه‌مند و پرُ کار همراه شود، نورٌ عَلی نور و تضمین‌کننده آینده کشور است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: علاج درد‌های مُزمن کشور در پرشور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

باید دلگرمی برای حضور مردم پای صندوق رای ایجاد شود

با وجود اینکه در مورد انتخابات و ضرورت حضور حداکثری در این آزمون سرنوشت ساز حجت بر همه ما تمام شده، اما وظایفی نیز دولت و مجلس در این باره بر عهده داشته تا به این ترتیب مردم به آینده حضور در صحنه امیدوار بوده و بر اثرگذاری آرا خود مطمئن باشند در این رابطه جلال رشیدی‌کوچی در گفتگو با آنا، بر ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید کرد و می‌گوید: دولت و مجلس باید با تعامل بتوانند در این مدت باقی‌مانده به گونه‌ای اقدام کنند که این دلگرمی به حضور مردم پای صندوق رای منجر شود.

وی ادامه می‌دهد: افزایش مشارکت در عالم سیاست به منزله تایید و پشتیبانی از نظام حاکم است، همیشه مردم ما ثابت کرده‌اند علی رغم مشکلات زیادی که در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی داشته‌اند در این حوزه حضور پررنگی داشته‌اند.

قهر کردن با انتخابات، تنها انصراف از حق خود برای انتخاب است

هر چند که حضور مردم پای صندوق‌های رای پیام‌های عدیده‌ای را به جهان مخابره خواهد کرد، اما باید بدانیم مهم‌تر از این حضور انتخاب اصلح و درست خواهد بود، زیرا این انتخاب آینده کشور را مشخص خواهد کرد همانطور که رهبری بار‌ها در خصوص این موضوع هشدار داده و مردم را به انتخاب اصلح تشویق کرده‌اند در این باره محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس می‌گوید: بهبود وضعیت معیشتی در گرو حضور پرشور در انتخابات و همچنین انتخاب صحیح است و قهر کردن با انتخابات، تنها انصراف از حق خود برای انتخاب است.

وی ادامه می‌دهد: انتخاب صحیح در ریاست جمهوری می‌تواند تأثیرات مثبتی درحوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... داشته باشد و ما می‌توانیم با انتخاب درست خود شرایط بهتری را برای کشور رقم بزنیم.

مشارکت حداکثری در انتخابات ١۴٠٠ می‌تواند کشور را از ورطه مشکلات عدیده خارج و بار دیگر پای نظام بودن مردم را به جهانیان ثابت کند از این رو مهم‌ترین اقدام مئولان در مدت پیش رو باید توجه به مردم و رفع مشکلات آن‌ها باشد تا آن‌ها دلگرم شده و با حضور خود برگ زرین دیگری را در ورق انقلاب به نمایش بگذارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آنا، تاریخ انتشار ۳ اسفند ۹۹، کد خبر: ۵۶۵۵۹۳، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین