پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
کمیساریای عالی انتخابات عراق تأکید کرد که نقش هیت سازمان ملل متحد در عراق (یونامی) نظارت بر انتخابات است نه کنترل آن.
شعار سال: جمانه الغلای، سخنگوی کمیساریای عالی انتخابات عراق اظهار کرد که نقش یونامی در عراق مرتبط با فرآیند انتخابات و کمک به کمیساریای عالی به واسطه مشاوره فنی است. تیمی از کارشناسان هیئت سازمان ملل متحد در تمامی بخش‌ها با ما همکاری کرده و پشتیبانی، مشاوره و تخصص مورد نیاز را به ما ارائه می‌دهند، و در تمام فعالیت‌های مربوط به کمیساریا با ما در ارتباط هستند».

وی با اشاره به اینکه سرپرستی و کنترل انتخابات با نظارت تفاوت دارد، زیرا کنترل به معنای دخالت در فرآیند انتخابات است و این هرگز در عراق اتفاق نخواهد افتاد، افزود: قانون انتخابات، مطابق قانون شماره ۳۱ کمیساریای عالی، فصل سه، ماده ده، بند چهارم اشاره دارد که کمیساریای عالی در نظارت انتخابات باید ناظران داخلی، نهاد‌های سیاسی و بین المللی را به کار بندد.

الغلای گفت که کمیساریای عالی با هماهنگی وزارت امور خارجه به منظور نظارت بر فرآیند انتخابات، یعنی رصد نقاط مثبت و منفی انتخابات و سپس گزارش آن به نهاد‌های مربوطه، ۷۵ دعوت از سفارت‌های عربی، بیگانه و سازمان‌های بین المللی به عمل آورده است.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت شفقنا، تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۱۰۲۹۲۲، com.www.fa.shafaqna
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
نظارت بر انتخابات با كنترل اون هيچ فرق زيادي نداره و اين موضوع رو مردان سياست به خوبي ميدونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین