پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۷۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
نخست وزیر عراق در روز عید قربان از طریق تلویزیون این عید را به مردم تبریک گفت و از آنها خواست در انتخابات زودهنگام عراق در روز ۶ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۶ خرداد ۱۴۰۰) شرکت کنند.
شعار سال: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در این سخنرانی تلویزیونی خطاب به مردم عراق ضمن تبریک عید سعید قربان گفت که انتخابات زودهنگام روز ششم ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.
الکاظمی همچنین به برگزاری انتخاباتی شفاف و به دور از هرگونه دخالت متعهد شد.
درباره موضع دولتش در خصوص حضور نظامی آمریکا و مذاکرات با این کشور نیز الکاظمی بر حاکمیت عراق به عنوان معیار اصلی کشورش در مذاکرات با آمریکا تاکید و اعلام کرد این کشور نیازی به حضور نظامی آمریکا ندارد و مخالف کشیده شدن به درگیری‌های منطقه‌ای و بین المللی است.
وی در این اظهارات به برخی اختلافات و درگیری‌های داخلی و منطقه‌ای که امنیت و حاکمیت عراق را هدف میگیرد و همچنین اتهامات مطرح شده علیه وی و نزدیکانش قبل و در دوره تشکیل دولت و بعد از آن اشاره کرد.
الکاظمی گفت که دولتش در دو ماه از عمرش با چالش‌ها و موانعی روبرو بوده، اما بر اهداف اصلی خود تمرکز کرده و بدون خستگی برای حل بحران‌های کشورش تلاش کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۵۱۱۰۷۲۵۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین