پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۹۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
«ولادیمیر جباروف» معاون اول کمیسیون امور بین الملل شورای فدرال روسیه گفت: حمله آمریکا به سوریه غیرقانونی است و در جریان آن خاک یک کشور مستقل بمباران شد.
شعار سال: به نقل از آرتی، جباروف اظهار کرد: بعید نیست در چنین حالتی، دولت سوریه به شورای امنیت بین المللی متوسل شود و درخواست کند که این وضعیت در جلسه اضطراری این شورا مورد بررسی قرار گیرد.

این سناتور روسی با تاکید بر اینکه سوریه حق کامل چنین اقدامی را دارد، افزود: آنچه اتفاق افتاد بسیار خطرناک است و می تواند به تشدید اوضاع در سراسر منطقه منجر شود.

جباروف با اشاره به اینکه نظیر چنین اقداماتی می تواند به درگیری های بزرگ منجر شود، ادامه داد: سوریه دارای سلاح های مدرنی از جمله باطری های دفاع هوایی اس۳۰۰ است و آمریکایی ها باید در انجام چنین اقداماتی بسیار مراقب باشند.

وی خاطرنشان کرد: جزئیات اتفاقات افتاده، هنوز مبهم است و روشن نیست؛ در نتیجه فقط می توان اوضاع اولیه را تحلیل کرد ولی با این حال تاکنون همه چیز بسیار خطرناک به نظر می رسد.

این سناتور روس در پایان گفت: به نظر می رسد مبارزه با تروریست ها در سوریه برای آمریکا اهمیتی ندارد بلکه می خواهد درگیری ها را دامن بزند تا برای همیشه در آنجا بماند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار ۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: 1105212، fa.shafaqna.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین