پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۳۳۰۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
روابط عمومی بانک مرکزی در اشاره‌ای تلویحی به اظهارات اخیر محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور در پیامی توییتری نوشت: برای جلوگیری از سوءاستفاده و سوءبرداشت از صحبت‌های مسئولین محترم، شایسته است که اظهارنظر در خصوص مسائل تخصصی پولی و ارزی به بانک مرکزی واگذار شود.
شعار سال: روابط عمومی بانک مرکزی در اشاره‌ای تلویحی به اظهارات اخیر محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور در پیامی توییتری نوشت: برای جلوگیری از سوءاستفاده و سوءبرداشت از صحبت‌های مسئولین محترم، شایسته است که اظهارنظر در خصوص مسائل تخصصی پولی و ارزی به بانک مرکزی واگذار شود.
واعظی اخیرا در اصفهان سخنانی مطرح کرد که از آن چنین برداشت می‌شد که دولت خود قیمت ارز را بالا برده. او البته یک روز بعد در توضیحاتی این موضوع را به برداشت ناقص رسانه‌ها از سخنانش مرتبط کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۰۴۳۴۴، https://www.entekhab.ir/
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین