پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
روزنامه سازندگی از دیدار انتخاباتی آذری جهرمی با سیدحسن خمینی، احمد مسجدجامعی، علی لاریجانی و حسین دهقان دیدار انتخاباتی خبر داد.
شعار سال: آذری جهرمی با سیدحسن خمینی، احمد مسجدجامعی، علی لاریجانی و حسین دهقان دیدار انتخاباتی داشته است.

روزنامه سازندگی ارگان حزب کارگزاران در گزارشی پیرامون تحرکات انتخاباتی آذری‌جهرمی با اعلام خبر فوق نوشته است: آذری جهرمی امیدوار است بتواند حمایت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه‌رو را جلب کند. به هر حال سیدحسن خمینی چهره صاحب نفوذی میان اصلاح‌طلبان است و دیدار با او از این جهت مهم است. به خصوص که او هنوز حواشی مربوط به بررسی صلاحیتش در فراکسیون امید و تلاش برای گرفتن رای اعتماد از مجلس دهم را فراموش نکرده و می‌داند چندان میان اصلاح‌طلبان و بدنه رای آن‌ها محبوب نیست.

دیدار با مسجدجامعی از چهره‌های نزدیک به خاتمی به این جهت بوده تا به این واسطه هم از رویکرد و نگاه خاتمی نسبت به کاندیداتوری‌اش مطلع شود و هم لابد درخواست و انتظارات خودش را به گوش او برساند. اینکه او بتواند نظر اصلاح‌طلبان را جلب کند بیشتر به این بستگی دارد که اصلاح‌طلبان بتوانند با کاندیدای اصلی خودشان در انتخابات حاضر شوند یا خیر. اگر آن‌ها بتوانند با محمدجواد ظریف یا گزینه‌ای مانند او به عنوان کاندیدای اصلی خودشان وارد انتخابات شوند آذری جهرمی شانسی برای دریافت حمایت آن‌ها نخواهد داشت، اما اگر شرایط شبیه چیزی مانند سال ۹۲ رقم بخورد چه بسا او این شانس را داشته باشد.

البته آذری‌جهرمی نمی‌خواهد تنها حمایت یک طیف سیاسی را داشته باشد و دیدارش با علی لاریجانی هم در این راستاست. او به ائتلاف‌های انتخاباتی نگاه جدی دارد و دیدارش با حسین دهقان می‌تواند در راستای یک ائتلاف انتخاباتی باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۲۲۶۷، farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
ایشون از همون ابتدا که اومد و موضع گیری کرد من فهمیدم میخواد برای انتخابات پا پیش بذاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین