پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
حسین دهقان مشاور آیت‌الله‌خامنه‌ای در حوزه صنایع دفاعی و وزیر دفاع حسن روحانی در دولت‌اول‌اش، روز چهارشنبه در توییتی با حمایت از کار‌های دولت روحانی در امور موشکی نوشت: «برخی ادعا می‌کنند دولت روحانی درصدد از بین بردن توان موشکی کشور در خلال برجام بود. اما این موضوع واقعیت ندارد». البته چندی پیش روزنامه «جوان» از این‌که در تحرکات انتخاباتی دهقان از عنوان مشاورت رهبرانقلاب استفاده می‌شود، انتقاد کرده بود و از این سردار سپاه خواسته بود جلوی این اقدام را بگیرد.

شعار سال:حسین دهقان مشاور آیت‌الله‌خامنه‌ای در حوزه صنایع دفاعی و وزیر دفاع حسن روحانی در دولت‌اول‌اش، روز چهارشنبه در توییتی با حمایت از کارهای دولت روحانی در امور موشکی نوشت: «برخی ادعا می‌کنند دولت روحانی درصدد از بین بردن توان موشکی کشور در خلال برجام  بود. اما این موضوع واقعیت ندارد».

 او درباره دوران مسئولیت‌اش در دولت اول روحانی نوشت: «در همین دوره توان نظامی و قدرت موشکی کشور به سرعت توسعه پیدا کرد».

 اما ماجرا به اینجا ختم نشد؛ چند ساعت بعد، این توییت از صفحه توییتر دهقان حذف شد. پس از این او در توییتی جدید‌نوشت که «برای فدا شدن آمده‌ام...به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارم، با هیچ فردی ائتلاف نخواهم کرد و به نفع هیچ‌کس کنار نخواهم کشید».

 هرچند دهقان توییت مذکور را پاک کرد، اما پاسخی که زیر همان توییت به یک کاربر داده بود، لااقل تا هنگام نگارش این گزارش پاک نشده.

 او در پاسخ به انتقادی پیرامون برجام نوشته که «برنامه دفاعی کشور به تصویب مقام معظم رهبری می‌رسد و همه دولت‌ها نیز موظف هستند که حمایت کنند.

اصل توافق برجام هم حرکت خوبی بود و این توافق بدون نظر رهبری انقلاب نبود اما مشکل اصلی در اجرای برجام است».

دهقان آذر امسال اعلام کرد که برای انتخابات ۱۴۰۰ نامزد خواهد شد. هنوز دهقان یا نزدیکانش توضیحی پیرامون چرایی حذف آن توییت ارائه نکرده‌اند؛ اما دو حدس می‌توان داشت؛ اول بازی تبلیغاتی تیم رسانه‌ای دهقان؛ دوم هم مخالفت‌هایی که با این توییت بوده.

چندی پیش روزنامه «جوان» از این‌که در تحرکات انتخاباتی دهقان از عنوان مشاورت رهبرانقلاب استفاده می‌شود، انتقاد کرده بود و از این سردار سپاه خواسته بود جلوی این اقدام را بگیرد.

یعنی با عنوان مشاور رهبرانقلاب، این‌قدر بی‌محابا، درباره مواضع آیت‌الله خامنه‌ای  و موافقت یا مخالفت ایشان با امور مهمی چون برجام موضع نگیرد.

 

تعداد بازدید : 4

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین