پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۱۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
ربیعی، سخنگوی دولت با بیان اینکه بانک مرکزی با کره جنوبی و عراق توافقاتی در مورد نحوه استفاده از منابع و مقاصدی که باید منتقل بشوند انجام داده است، گفت: استفاده از این منابع به صورت تدریجی انجام خواهد گرفت.

شعار سال:علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری در خصوص آخرین وضعیت آزادسازی پول ایران توسط کره جنوبی گفت: بحث آزادسازی منابع که با فشارهای غیرقانونی دولت آمریکا در کشورهایی نظیر کره جنوبی، عراق و ژاپن مسدود شده است، توسط بانک مرکزی و وزارت امور خارجه در حال پیگیری است. این پیگیری‌ها در روزهای اخیر سرعت بیشتری گرفته و گشایش‌های خوبی به وجود آمده است.
 
وی افزود: بانک مرکزی با کره جنوبی و عراق توافقاتی در مورد نحوه استفاده از منابع و مقاصدی که باید منتقل بشوند انجام داده است. ربیعی یادآور شد: بانک مرکزی برای خرید کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی سالانه باید بیش از ۱۰ میلیارد ارز تامین نماید. به طور طبیعی اولویت دولت و بانک مرکزی در استفاده از این منابع، در درجه اول برای تامین کالاهای اساسی و تامین نهاده های کشاورزی و دامی و دارو و تجهیزات پزشکی است.
 
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته استفاده از منابع به صورت تدریجی انجام خواهد گرفت. در مورد کره جنوبی براساس تفاهم صورت گرفته دستور پرداخت یک میلیارد دلار به بانک کره داده شده است و در حال عملیاتی شدن است.

تعداد بازدید : 3


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیل بازار  ، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1399  ، کدخبر: 76950 ،www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین