پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
نویسنده مهران مدیری که اخیرا سریال «باخانمان» را برای برزو نیک نژاد نوشت و در کارنامه اش نگارش آثاری، چون هیولا برای نمایش خانگی و «رحمان ۱۴۰۰» برای سینما دیده می‌شود از فعالیت این روزهایش گفت و به وضعیت شبکه نمایش خانگی در تقابل با ممیزی‌های تلویزیون پرداخت
شعار سال: امیر برادران فیلمنامه نویس آثاری، چون «هزار پا»، «آیینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰»، «خوب بد زشت»، «مانکن» و «دل» است.

امیر برادران در این خصوص که چه کاری آماده در دست دارد و مشغول چه کاری است گفت: قسمت‌های باقی مانده از سریال با خانمان را نوشته ام  و در حال حاضر هم مشغول نگارش سریال جدید آقای مهران مدیری هستم.

این نویسنده در ادامه و با اشاره به این سوال که در شرایط فعلی نگارش چه نوع از قصه‌هایی می‌تواند مخاطب را جذب کند؟ بیان کرد: به نظر من نوع قصه خیلی مهم نیست و اگر شکل روایت جذاب باشد، میتواند بیننده را با خودش همراه کند! همیشه این امکان وجود دارد که حتی یک قصه‌ی تکراری را به شکل نو و جذابی روایت کرد.

برادران در رابطه با اینکه شبکه نمایش خانگی با ممیزی کمتر کار تلویزیون را سخت نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: هر چقدر در این رابطه کمتر حرف بزنیم بهتر است! راستش بعید است تلویزیون ممیزی‌های خودش را کم کند و ورود به این بحث‌ها فقط باعث میشود که تلاش کنند ممیزی نمایش خانگی و سینما‌ها را بالا ببرند؟!

این طنز پرداز در پایان و در خصوص این سوال که آیا حقیقت دارد که یک نویسنده می‌تواند فیلم و سریال را با بازیگر و لوکیشن کمتر، ارزان یا گران بنویسد؟ اظهار کرد: برای یک نویسنده امکان همه کار وجود دارد! ما معمولا شرایط تولید را موقع نگارش در نظر می‌گیریم، ولی اگر به خاطر محدودیت بازیگر یا لوکیشن قرار باشد به کلیت اثر ضربه بخورد، من به شخصه کوتاه نمی‌آیم!.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۱۷ اسفند ۹۹، کد خبر:  ۱۱۴۴۰۵۶، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
صدا و سیما مدت هاست که در زمینه ممیزی ها به شعور مردم توهین میکنه و مردم هم این موضوع رو فهمیدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین