پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۱۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده با بیان اینکه در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفاتی را برای خریداران در نظر گرفته‌اند، گفت: در بخش قیمت‌ها نیز تا پایان ماه مبارک هیچ تغییرات قیمتی لحاظ نخواهد شد.
شعار سال: جمشید فروزش با اشاره به اینکه تمام کالا‌های شوینده بدون محدودیت تولید در بازار عرضه می‌شوند، افزود: مردم هیچ نگرانی در مورد خرید شوینده نداشته باشند چرا که انبار کارخانجات بازار را پشتیبانی می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفاتی را برای خریداران در نظر گرفته اند، گفت: در بخش قیمت‌ها نیز تا پایان ماه مبارک هیچ تغییرات قیمتی لحاظ نخواهد شد. البته با روند کاهشی قیمت ارز فعلا افزایش قیمتی در مواد شوینده اتفاق نخواهد افتاد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده تصریح کرد: در خصوص وجود مواد شوینده غیر متفرقه در بازار هم باید بگویم مردم برای اطمینان از کیفیت محصولات خریداری شده آن‌ها را از مراکز معتبر خریداری کرده و نسبت به خرید کالا از فروشندگان متفرقه جلوگیری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار ۱۶ اسفند ۹۹، کد خبر: ۹۱۷۶۲۷، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
انقد قيمت شوينده ها دچار تورم شده كه حد نداره واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین