پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
محمود احمدی‌نژاد گفت: چه اشکالی دارد که در هر سال ده میلیون آمریکایی و اروپایی برای گردشگری به ایران بیایند؟ تعداد زیادی شغل درست می‌شود، امّا راه را بسته‌اند، زیرا همه دنیا را جاسوس تلقی می‌کنند. آن‌ها ملّت ایران را هم همینطور می‌بینند و می‌گویند همه مجرمند مگر آنکه خلافش برای ما اثبات شود. این در حالی است که در قانون اساسی ما اصل بر برائت است.
شعار سال: احمدی‌نژاد  ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ در دیدار با جمعی از مردم اصفهان که در تهران برگزار شد، با اشاره به نارضایتی و نگرانی فزاینده مردم از نحوه اداره کشور گفت: ملّت ایران همه موجودیت خود را پای کار انقلاب آورد و اینک پس از چهل سال مقاومت، تحمّل سختی‌ها و تقدیم صد هزار شهید، نگران آینده انقلاب است و از وضعیت کشور نیز به شدت اظهار نارضایتی می‌کند.

احمدی نژاد مدعی شد: بعضی‌ها خیال می‌کنند که مردم فقط نگران اقتصاد هستند. بله وضع اقتصاد امروز خراب است و ارکان آن فروپاشیده است و مردم تحت فشار خیلی زیادی قرار دارند، اما بدتر از فشار اقتصادی، فشار روانی است که مردم ایران را آزار می‌دهد. این در حالی است که حتی اشراف سیاسی و اقتصادی هم نگران آینده خودشان هستند، زیرا قادر به پیش بینی آینده خود نیستند.

احمدی نژاد مهمترین هدف انقلاب را حاکم کردن مردم بر سرنوشت خویش دانست و گفت: هدف این بود که مملکت دست مردم بیفتد و آن‌ها صاحب ثروت، دولت، مملکت، سیاست و حکومت بشوند. تصمیم بگیرند و نظر خود را به اجرا درآورند، اما اینک عدّه‌ای پیدا شده‌اند که با حذف تدریجی مردم از صحنه، به آن‌ها می‌گویند ما بهتر می‌فهمیم و به شما چه ربطی دارد.
 
اولویت نداشتن منافع کشور برای این دو جریان سیاسی

احمدی‌نژاد با اشاره به اولویت نداشتن منافع کشور برای این دو جریان سیاسی گفت: وقتی در دولت بودم، این‌ها خواستار دریافت رایگان بخش‌های پالایشگاهی برخی کارخانجات در حال واگذاری بودند و می‌گفتند که برای حفظ انقلاب باید به هر دو جناح مقداری از این کارخانجات داده شود درحالی که بنده همواره معتقد بوده و هستم برای حفظ انقلاب باید هر آنچه را که تا کنون و به ناحق در اختیار گرفته‌اند، بازپس دهند.

احمدی نژاد مطالبات مردم را مبتنی بر عدالت خواهی، توحید، انسانیت و صداقت دانستند و گفتند: هر مشکلی هست باید به مردم گفته شود و حتی اگر قادر به انجام وظایف خود نیز نیستند، باز هم باید واقعیت‌ها را به مردم بگویند، نه اینکه یک قرارداد ترکمن‌چای ببندند و بخواهند آن را به نشانه پیروزی به ملّت عرضه کنند! ایران مرکز تمدّن است و ملّت همه جزئیات را می‌فهمد.

احمدی نژاد گفت: اگر شرایطی پدید آمد که دولت آمریکا به زورگویی و تجاوز به حقوق ملّت ایران و زیاده‌طلبی و چپاول‌گری خاتمه داد، ما با او کاری نداریم و همچنین باید منصف باشیم و ضعف‌ها، اشکالات، بی عرضگی‌ها، قدرت طلبی‌ها، خودخواهی‌ها و لجاجت‌های خودی را به گردن آمریکا نیندازیم.

وی افزود: چه اشکالی دارد که در هر سال ده میلیون آمریکایی و اروپایی برای گردشگری به ایران بیایند؟ تعداد زیادی شغل درست می‌شود، امّا راه را بسته‌اند، زیرا همه دنیا را جاسوس تلقی می‌کنند. آن‌ها ملّت ایران را هم همینطور می‌بینند و می‌گویند همه مجرمند مگر آنکه خلافش برای ما اثبات شود. این در حالی است که در قانون اساسی ما اصل بر برائت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پارسینه، تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۶۹۲۲۶۳، www.parsine.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
این اقای احمدی نژاد چرا با اینکه این حرفارو میزنه بازم عضو مجمع تشخیص هست؟ یعنی ما انقد ازادی بیان داریم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین