پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: بنزین را یک شبه سه برابر کردید، عده‌ای اعتراض به تصمیم غلط شما کردند که غالبا از طبقه مستضعف و جنوب شهر بودند
شعار سال: محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم در دیدار با جمعی از مردم استان هرمزگان گفت:
ما یک سرزمین غنی هستیم، سرزمین بسیار ثروتمند، با بهترین مردم. اما چرا اوضاع اینطور شده که در هر جای ایران، هر دو نفری که به هم می‌رسند، بعد از سلام و علیک، بلافاصله از مشکلات و سختی‌ها صحبت می‌کنند؟
تعداد بازدید : 59

من معتقدم که در اداره کشور ما یک جابجایی‌هایی اتفاق افتاده است، هم در مفاهیم و هم در مواضع. حکومت‌ها تشکیل شدند که از امنیت و آزادی مردم صیانت کنند تا مردم بتوانند فعالیت کنند و سرافراز زندگی کنند. حکومت‌ها تشکیل شدند که در بین مردم عدالت رایج شود، اما این مفهوم جابجا شده است. یعنی نوع حکومت‌ها و در کشور ما هم حکومت به مانع مردم تبدیل شده است، مانع آزادی، مانع امنیت و مانع بهره مندی مردم از ثروت طبیعی. مفاهیم و جایگاه‌ها جابجا شده است.

احمدی‌نژاد در بخشی از صحبت‌هایش درباره حوادث آبان ۹۸ گفت: بنزین را یک شبه سه برابر کردید، عده‌ای اعتراض به تصمیم غلط شما کردند که غالبا از طبقه مستضعف و جنوب شهر بودند، خودتان می‌گویید ۲۳۱ نفر را کشتیم، نباید مجازات شوید؟ نباید محاکمه شوید؟ یک گرو‌هایی هم درست کرده اند در این مواقع می‌ریزند شیشه می‌شکنند و شلوغ کاری می‌کنند، شعار‌های الکی می‌دهند، خیلی هنر و غیرت داری برو جلوی بیگانه رو بگیر نیان در نطنز هسته‌ای را بدهند بالا.
تعداد بازدید : 30

وی همچنین اظهار داشت: من در دوره خودمان، دو تا وزیر اطلاعات عوض کردم. هم در دوره اول و هم در دوره دوم. چون دیدم این‌ها کلا رفته اند در خاکی. شما حق ندارید این کار‌ها را بکنید. ما ایران هستیم، انقلاب کردیم. اولین و بالاترین شعار ما در این کشور آزادی بود. کشور، حکومت، دولت، اطلاعات، امنیت و بودجه مال مردم است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از بهار نیوز، تاریخ انتشار:۳۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۲۶۷۰۱۲، www.baharnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
از افتخاراتشون دارن ميگن؟ كشور بعد از شما روي ارامش و امنيت اقتصادي رو نديد اقا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین