پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
بشکل خاص گویا قصد راه اندازی بازی می‌دونم- نمی‌دونی- درست نبود را دارد. اعتراض بر تصمیم غیر منطقی دولت برای بالا بردن سه برابری قیمت بنزین و کشته شدن ۲۳۱ نفر از شهروندان ایرانی دارد. نهاد‌های امنیتی را مخاطب قرار داده و انتقاد بر عملکرد ارایه شده در برابر بودجه ۴۰-۵۰ هزار میلیاردی شان می‌کند.

شعار سال: محمود احمدی نژاد در دیدار با مردم هرمزگان:

اقای نهاد امنیتی- اطلاعاتی سالانه ۴۰-۵۰ هزار میلیارد تومان از بیت المال خرج شما نمی شود که سرمایه ملت را در نطنز نابود کنند و با قلدری بگویند ما کردیم بازهم می کنیم! چند میلیارد دلار سرمایه ملت را یکجا از بین بردند یک نفر بازخواست نشد.

اسناد مملکت را می آیند از دل تهران می برند تحویل رژیم صهیونیستی می دهند، کجا هستند نهادهای امنیتی؟ باید محاکمه شوند مدیران این نهادها، شما چکار می‌کنید در این مملکت؟

یک جوان انتقاد کوچکی می کند می گیرند، می برند ۹ ماه زندان می کنند، بجای اینکه جلوی دشمن را بگیرید جلوی ملت را می گیرید؟ ملت شدند تهدید؟ در برابر بیگانه تسلیم، در برابر ملت قلدر؟ زورتان به چهارتا کارگر بیچاره می رسد؟!

 دو نهاد اطلاعاتی داریم با اختیارات مطلق، البته نه در برابر رژیم صهیونیستی بلکه در برابر مردم!

تعداد بازدید : 37

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از رسانه مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
شما كه خودت مورد حمايت اين نيروهاي به قول شما امنيتي در سال هاي قبل بودي چرا اين حرف رو ميزني؟ اون موقع باعث موندن شما ميشدن الان باعث رفتن شما!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین