پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی‌نژاد مدتی است که علیه وی موضع گیری می‌کند. داوری در چرخشی عجیب در موضع گیری اخیر خود به موضوع اختلاس‌های رئیس جمهور سابق در سال‌های دولتش پرداخته و درباره اختلاس ۳/۷ میلیون یورویی سپاه قدس ادعا‌هایی را مطرح کرده است. معلوم نیست چرا مشاور سابق بعد از بیش از ۱۰ سال اکنون به افشاگری روی آورده؛ این طور که داوری می‌گوید موضوع اختلاس با رقم ۳/۷ میلیون یورو در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد رخ داده؛ چرا در آن تاریخ نهاد‌های نظارتی، امنیتی و... با او برخورد نکردند؟! آیا طرح این ادعا در تقابل با حرف‌های احمدی نژاد درباره خرید جزیره توسط برخی مسئولان ارتباط دارد یا خیر؟!
شعار سال: عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی‌نژاد مدتی است که علیه وی موضع گیری می‌کند. داوری در چرخشی عجیب در موضع گیری اخیر خود به موضوع اختلاس‌های رئیس جمهور سابق در سال‌های دولتش پرداخته و درباره اختلاس ۳/۷ میلیون یورویی سپاه قدس ادعا‌هایی را مطرح کرده است.

معلوم نیست چرا مشاور سابق بعد از بیش از ۱۰ سال اکنون به افشاگری روی آورده؛ این طور که داوری می‌گوید موضوع اختلاس با رقم ۳/۷ میلیون یورو در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد رخ داده؛ چرا در آن تاریخ نهاد‌های نظارتی، امنیتی و... با او برخورد نکردند

آیا طرح این ادعا در تقابل با حرف‌های احمدی نژاد درباره خرید جزیره توسط برخی مسئولان ارتباط دارد یا خیر؟!

عبدالرضا داوری، در واکنش به اظهارات امروز احمدی‌نژاد در اردبیل گفته است:احمدی‌نژاد یادش رفته که در پایان دولتش، با همدستی بقایی و از محل اختلاس ارز‌های ۳/۷ میلیون یورویی نیروی قدس سپاه، ۶۲۰۰۰ متر مربع زمین در تنکابن خرید و برای مصارف شخصی و گروهی؛ به نام «مجتبی سروش پور» مدیرکل تشریفات دفترش زد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازدیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر:۱۰۶۲۰۴، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
0
0
خب بعد از ده سال لب به سخن گوشودن کاملا معنا دار است، آن زمان منافع و مصلحت آقای مشاور اجازه نمی داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین