پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۲۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: این که گفته می‌شود احمدی نژاد اطلاعات ویژه‌ای دارد، من معتقدم نظام ما از این مراحل عبور کرده است. دیگر چی هست؟ فراتر از قتل‌های زنجیره‌ای و سایر مسایل چه داریم؟
شعار سال: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در یک نشست مجازی گفت: ویژگی‌های شخصی احمدی نژاد را از نزدیک نمی‌شناسم و نمی‌توانم قضاوت کنم. این که در انتخابات باید چه کرد؟ اگر انتخابات شفاف برگزار شود و ضوابط برای همه یکسان باشد دچار این محذورات نمی‌شویم. درباره انتخابات سیاست نظام درست است و می‌پسندم که کسی اگر در جمهوری اسلامی دو دور رئیس جمهور شد و رای گرفت، دیگر گفته شود نمی‌تواند بیاید. این را شاید قانون یا شورای نگهبان باید بگوید. اگر کاری می‌خواسته در دو دور کرده است.

وی گفت: این را قبلا درباره مرحوم هاشمی و آقای خاتمی داشتیم. نظر نظام این است که برای دور سوم برای کسی که دو دور رئیس جمهور بوده، نیابد. بعد هم نوبت به دیگران برسد و گردش نخبگانی شود. این باید شفاف برای همه اعلام شود تا دچار محذورات نشوند.

دبیرکل حزب کارگزاران گفت: این که گفته می‌شود احمدی نژاد رای دارد، یک وقتی آدم احساس می‌کند و شاید اینطوری نباشد، ولی فکر می‌کنیم انگار مجموعه‌ای می‌خواهند اپوزیسیون گلخانه‌ای درست کنند. به او مجوز می‌دهند تا حرف‌هایی بزند و میدان می‌دهند. کسانی دیگری را درباره کمتر از این‌ها نمی‌گذارند. اگر برای همه یکسان باشد معتقد نیستم چنین سبد رایی در جامعه وجود دارد. او مدتی مدیریت کردند و کار‌های مثبتی را هم برای عده‌ای کردند که شاید به صورت ظاهری برای عده‌ای خوب بوده است. خداوند شهید رجایی را رحمت کند که طرح شهید رجایی را در برخی روستا‌ها برای پیرمرد‌ها برد.
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار:۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۷۰۹۱۱۱، aftabnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
احمدی نژاد در ایران به هیچ عنوان قابلیت روی کار اومدن نداره این رو حتم بدونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
بعید میدونم این اقا تموم چیزی که میدونه رو رو کرده باشه مطمئن باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین