پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۴۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
خاطرات آیت‌الله هاشمی: آقاى نجفى رییس سازمان برنامه و بودجه آمد. گله‏ داشت‏ که وقتى خدمت رهبری گفته، براى حل‏ مشکل اشتغال، ناچاریم سرمایه جذب‏ کنیم، مواجه با برخورد سرد ایشان شده و با تعجب گفته‌اند: «سرمایه خارجى؟»
شعار سال: چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۷۶ | ۱۹ ذیقعده ۱۴۱۸ | ۱۸ مارس ۱۹۹۸

آقاى یحیی آل‏‌اسحاق، وزیر سابق بازرگانى آمد. قائم‏‌مقام بنیاد مستضعفان است. گزارشى از وضع بنیاد داد. بیش از ۴۰۰ شرکت و بیش از پنج‏ هزار میلیارد تومان، املاک و مستغلات با درآمد سالیانه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان که ۷۰ درصد آن صرف جانبازان مى‌شود و بقیه به مصرف محرومان دیگر می‏‌رسد. نزدیک دو هزار میلیارد تومان، گردش مالى دارند. از مشکلاتى که با بانک‌ها در رابطه با تسهیلات دارند، گفت. ۱۰ میلیارد تومان بودجه از دولت مى‌گیرند. از رکود در کشور و کم شدن تولید و گران شدن نرخ بهره در بانک‌ها و بازار که گاهى از ۵۰ درصد هم بالاتر مى‌رود و بانک‌ها هم براى امور بازرگانى کمتر از ۳۳ درصد نمى‌گیرند، اظهار نگرانى‏ کرد.

دکتر روحانى، دبیر شورای عالی امنیت ملی آمد. از وضع سیاسى و اقتصادى کشور در رابطه با رهبرى و دولت و خطرهاى امنیتى آن، اظهارنگرانى‏ کرد. براى راه‌هاى علاج، مدتى مذاکره کردیم؛ من هم در نگرانى ایشان شریکم.

دیروز در دو تصادفِ اتوبوس‌هاى حامل دانشجویان برجسته ریاضى و دختران دانشجوى شاهد، جمع زیادى کشته شده‌اند و جمع بیشترى زخمى و مصدوم؛ باعث تأسف شد.

پنج‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۷۶

آقاى نجفى رییس سازمان برنامه و بودجه آمد. گله‏ داشت‏ که وقتى خدمت رهبری گفته، براى حل‏ مشکل اشتغال، ناچاریم سرمایه جذب‏ کنیم، مواجه با برخورد سرد ایشان شده و با تعجب گفته‌اند: «سرمایه خارجى؟»

منبع:خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انصاف‌نیوز، تاریخ انتشار ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۸۶۲۸۶، www.ensafnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
واقعا دماون گرم که خاطرات و تاریخ رو برای مخاطب هاتون زنده میکنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین