پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۹۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر تمرکز پلیس بر نقاط آلوده و پر آسیب شهر تهران، از برخورد قاطعانه با خرده فروشان موادمخدر و ارجاع آن‌ها به مقامات قضایی خبر داد.
شعار سال: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: هیچ کجای پایتخت برای قانون گریزان امن نیست و به محض وقوع هر گونه جرمی متخلفان دستگیر و به مقامات قضایی ارجاع داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد دستگیری‌های خرده فروشان موادمخدر و حجم مواد کشف شده از آن‌ها نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی پایتخت تاکید کرد: تمرکز اصلی پلیس بر شناسایی و پاکسازی نقاط آلوه شهر تهران است، اما این امر هرگز به مفهوم غفلت از نقاط دیگر و عدم رسیدگی به مسائل آن مناطق نبوده است.

پاکسازی حوزه استحفاظی کلانتری‌ها از لوث خرده فروشان موادمخدر!

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و همچنین دستگیری خرده فروشان موادمخدر از مدت‌ها پیش و به طور همزمان در دستور کار ماموران نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران در اجرای عملیات‌های مرتبط با امنیت عمومی، استثنا نبوده است و طرح‌های مختلف نیروی انتظامی مثل طرح رعد، صاعقه و یا مواردی از این دست در سایر نقاط این کلانشهر اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی طرحی مثل طرح رعد علاوه بر افزایش ارتقاء امنیت عموم اقشار مختلف مردم و پاکسازی حوزه استحفاظی کلانتری‌ها از لوث وجود قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۱۹۰۸۸، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
مواد مخدر در ايران بارها قرباني گرفته اما كسي حواسش نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
در نقاط حساس و آلوده که معتادا کنار خیابون در حال تزریق به صورت آشکارا هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین