پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
ماموران دریابانی و امنیتی در یک عملیات مشترک موفق شدند یک محموله داروی قاچاق را در ساحل آبراه اروندرود کشف و توقیف کنند.
شعار سال: فرماندۀ پایگاه دریابانی آبادان گفت: قاچاقچیان قصد داشتند در یک فرصت مناسب محموله داروی قاچاق را که بیشتر دارو‌های کمیاب از جمله انسولین بود از طریق اروند‌رود به عراق انتقال دهند.

سرهنگ محمدعلی موسیوند افزود: با هوشیاری ماموران دریابانی و امنیتی و اقدامات پیشگیرانه و هماهنگ از خروج این محموله قاچاق به عراق جلوگیری شد و قاچاقچیان در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.وی گفت: تلاش برای شناسایی افراد متهم به قاچاق ادامه دارد.

سرهنگ موسیوند بر برخورد با پدیده قاچاق در آب‌های منطقه هشدار داد و افزود: با حضور به موقع و هوشیار ماموران دریابانی از هرگونه قاچاق کالا به عراق از طریق اروندرود برخورد قاطعانه خواهند کرد.بسیاری از نقاط آبراه اروندرود با همکاری ماموران مرزبانی عراق از طریق پهپاد کنترل می‌شود.

ماه گذشته یک محموله ۱۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر حین انتقال به عراق در آبراه اروندرود توقیف و چند متهم به قاچاق نیز دستگیرشدند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مانا، تاریخ انتشار:۱۴ آبان ۱۳۹۹، کدخبر: mana.ir، ۸۸۱۲۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
یعنی اون ادمی که از دل ایران وقتی میدونه این همه نیازمند انسولین داریم اون رو قاچاق میکنه وجدان داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین