پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۱۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر مقابله با سوخت قاچاق، مواد مخدر و صید غیرمجاز ترال در خلیج فارس گفت: در نیمه نخست امسال ۲.۷ تن صید «تِرال» با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف شد.

شعار سال: سردار رمضان زیراهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر یکی از مأموریت‌های مهم منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مقابله با قاچاق دانست و اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه علاوه بر مأموریت‌های ذاتی خود، در مقابله با سوخت قاچاق، مواد مخدر و صید ترال از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی با اشاره به کشف سوخت قاچاق در نیمه نخست امسال تصریح کرد: در شش ماه نخست امسال با تلاش نیروی دریایی سپاه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مراحل مختلف از قاچاقچیان کشف کرد و با حکم قضایی تحویل پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف و معدوم کردن مشروبات الکلی را از دیگر فعالیت‌های مقابله با قاچاقچیان در خلیج فارس دانست و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر با تلاش شبانه‌روزی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف و تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد.

سردار زیراهی ممنوع بودن صید ترال در خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به ممنوعیت صید ترال در خلیج فارس، نیروی دریایی سپاه، برای مقابله با این‌گونه صید در تمام فصول سال برای حفظ ذخایر آبزیان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال ۲.۷ تن آبزیان صید «تِرال» با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه کشف و با صدور حکم قضایی با متخلفان برخورد و محموله قاچاق برای توزیع میان نیازمندان تحویل نهاد‌های کمیته امداد و بهزیستی استان بوشهر شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 مهر    99، کد خبر:   2367155، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
ان شالله با ورود سپاه بساط این صید ترال که واقعا اسیب میزنه به محیط زیست دریایی برچیده بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
مگر اينكه سپاه تو يه زمينه اي ورود كنه و اون مساله رو به طرفه العيني جمع و جور كنه وگرنه از دست مديران دولتي هيچي بر نمياد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین