پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
نشست اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر ۲۴ اسفندماه، در فرهنگسرای نیاوران با حضور سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق برگزار شد. سیدحسین سیدزاده در بخشی از سخنانش اظهار داشت؛ بدون تردید تاریخ زندگی ما به ۲ دوره بعد و قبل از کرونا تقسیم می‌شود، امیدوارم به اندازه کافی در انعکاس این دوران اسنادی برای آیندگان وجود داشته باشد. وی افزود: بزرگترین سند این است که بسیاری از دوستان را از ما گرفت و نتوانستیم در مراسم سوگشان شرکت کنیم و حتی به سختی بر سر مزار عزیزانمان حاضر شدیم. در ادامه هنرکارت علی اکرمی و روح الله رجایی دو فعال رسانه‌ای که امسال به دلیل کرونا درگذشتند قاب گرفته شده و به دست خانواده آن‌ها سپرده شد.

شعار سال: در نشست اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر از خانواده روزنامه‌نگار مرحوم «علی اکرمی»، مرحوم «سهيل گوهري» و خانواده «روح الله رجایی» سردبیر فقيد روزنامه جام جم که به دلیل بیماری کرونا فوت شدند، تجلیل شد.

همچنين در اين نشست، به صورت نمادین «هنر کارت» به اعضای خانواده این دو عضو رسانه تقدیم شد.

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین