پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
مخالف وضع موجود کسی است که حاضر نشده به خاطر هجمه‌های رسانه‌ای صاحبان قدرتِ فعلی از هیچکدام از مواضعش عدول کند تا لبخند جناح و جریانی را بدست آورد یا تریبونی در رسانه‌ها نصیبش شود. مردم برای مخالفت با وضع موجود به اصل جنس رای می‌دهند، ثابت قدمانی که با پایداری به حرف خود آن را در عمل اثبات کردند، نه گزینه‌های سست اراده و لرزانی که در هشت سال اخیر بار‌ها تغییر مسیر داده‌اند و اگر شرایط تغییر کند باز هم می‌چرخند.

شعار سال: جامعه به تغییر رای می‌دهد‌. هر که تیغ انتقادش به مسیر طی شده تیز تر باشد، بین مردم محبوبیت بیشتری دارد. چه ترامپ دیوانه‌ای باشد که منتقد اقتصاد شکست خورده اوباما شد و چه بایدن رو به موتی که شاکیِ دیوانگی ترامپ بود.

روحانیِ معتدل ۹۶، نه به تندرویِ احمدی نژادی بود.

احمدی‌نژاد عدالتخواهِ ولایتمدارِ مقتدرِ ۸۴ نقطه‌ی مقابل تمام نقاط خاتمی.

و خاتمی، منتقد وضع موجودی بود که هاشمی به ارمغان آورده بود. هر چند به ظاهر ولی خوب این نقش را ایفا کرد و محبوب هم شد.
 

فارغ از آنکه چینش رقیب در میدان چگونه خواهد بود، اقبال با کسی است که اصل جنس مخالفت با وضع موجود باشد؛ نه این مخالفان فیک و ابن الوقت که هر روز مواضعشان به جهت باد تغییر مسیر می‌دهد. مخالف وضع موجود کسی است که حداقل ۸ سال بر طبل ناسازگاری با مسیر دولت می‌کوبیده و مخالف جهت شنا می‌کرده.

 مخالف وضع موجود کسی است که حاضر نشده به خاطر هجمه های رسانه ای صاحبان قدرتِ فعلی از هیچکدام از مواضعش عدول کند تا لبخند جناح و جریانی را بدست آورد یا تریبونی در رسانه‌ها نصیبش شود. مردم برای مخالفت با وضع موجود به اصل جنس رای می‌دهند، ثابت قدمانی که با پایداری به حرف خود آن را در عمل اثبات کردند، نه گزینه‌های سست اراده و لرزانی که در هشت سال اخیر بارها تغییر مسیر داده‌اند و اگر شرایط تغییر کند باز هم می‌چرخند.

 مردم به خوبی مخالف وضع موجود را می‌شناسند.

محمد فخرا

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین