پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۲۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با حضور در کنار سربازان وظیفه همزمان با آغاز سال نو گفت: راهبرد ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده نیروی انتظامی «حفظ کرامت سربازان» است و بر تحقق این مهم تاکید دارند.

شعار سال: سردار «محمد شرفی» حلول سال نو و بهار طبیعت را با حضور در کنار سربازان وظیفه در مسجد «مالک اشتر» ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آغاز و اظهار کرد: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می‌فرستیم و یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت بویژه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهیدان عرصه نظم و امنیت و شهدای سلامت را گرامی می‌داریم. 

وی با اشاره به جایگاه والا و افضل سربازان در جامعه افزود: آغاز سال ۱۴۰۰ و فرا رسیدن بهار طبیعت را در کنار سربازان عزیز که چون فرزندانمان هستند، جشن می‌گیریم. 

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، جمعیت جوان هر کشوری را از مولفه‌های اصلی در قدرت ملی برشمرد و افزود: جوانان اصلی‌ترین عامل قدرت دفاعی کشور و آینده سازان محسوب می‌شوند. 

وی با تشریح ویژگی‌های دوران مقدس سربازی، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت جایگاه سربازی و تکریم سربازان خاطر نشان کرد: راهبرد ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی نیز «حفظ کرامت سربازان» است و بر تحقق این مهم تاکید دارند. 

سردار شرفی در پایان ضمن تجلیل از سربازان وظیفه نیروی انتظامی برای نقش آفرینی در ارتقاء نظم و امنیت برای جوانان این سرزمین آرزوی توفیق کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۴۴۵۶، www.ilna.news.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین