پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۳۴۳۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۷
در ماه‌های پایانی سال یخ بازار مسکن آب شد و معاملات خرید و فروش تا حدودی رونق گرفت. سوالی که ذهن برخی از خریداران را درگیر کرده این است که آیا مسکن دوباره گران می‌شود؟ آن طور که رئیس اتحادیه املاک تهران پیش‌بینی کرده مسکن در سال ۱۴۰۰ ارزان می‌شود!

شعار سال: در ماه‌های پایانی سال یخ بازار مسکن آب شد و معاملات خرید و فروش مسکن رونق گرفت.

رئیس اتحادیه املاک تهران گفت: امیدواریم که قیمت مسکن در سال ۱۴۰۰ ارزان شود. به خصوص که پیش‌بینی‌های ما نشان می‌دهد روند قیمت در بازار مسکن کاهشی است.

حال آیا با توجه به افزایش نرخ دستمزد کارگران ممکن است قیمت مسکن روند افزایشی داشته باشد؟ به گفته مصطفی قلی خسروی افزایش نرخ دستمزدها اثر چندانی بر روند افزایشی قیمت مسکن ندارد. اینکه می‌گویند مصالح ساختمانی با افزایش نرخ دستمزد گران می‌شود، چنین نیست و با افزایش نرخ دستمزد مسکن گران نمی‌شود.

او به روند معاملات مسکن در روزهای پایانی سال هم اشاره کرد و گفت: بازار مسکن رونق دارد. در حال حاضر افراد برای فروش خانه‌هایشان به خریداران تخفیف می‌دهند.

برخی از کارشناسان معتقدند بازار مسکن بعد از طی کردن یک دوره جهش و شوک قیمتی، حالا وارد یک دوره ثبات قیمتی شده است و احتمالا سال ۱۴۰۰ آغاز دوره ثبات قیمت مسکن است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۳۰۴۱، www.tejaratnews.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
0
همه ساله شاهد این وعده ها از جانب مسئولین گرانقدر مون هستیم اما اب از اب تکون نمیخوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین