پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
من به عنوان یک پزشک که اقتصاد را نیز در بهترین دانشگاه‌های دنیا آموخته و در هیچ باند و جناح و حزبی عضویت ندارم؛ توصیه می‌کنم کسانی که دل در گرو اقتدار و سربلندی کشور دارند قبل از رفتن به پای صندوق‌های رای، کتاب رئیس جمهور نظامی را بخوانند.
شعار سال: از دوران نوجوانی، تعطیلات نوروز و آغاز سال جدید همواره برای من علاوه بر لذت طراوت بهار با لحظات دلچسب کتابخوانی نیز همراه بوده است. به یاد دارم تعطیلات نوروز کلاس اول راهنمایی خواندن رمان کلیدر اثر استاد محمود دولت آبادی را آغاز کردم و این برای من یک عادت دلچسب شده و در طول سالیان آنرا با خود حفظ کرده ام.
امسال با توجه به شرایط خاص داخلی و خارجی کشور و رابطه تنگاتنگی که بین آینده ایران و نوع تفکر و شخصیتی که بر کرسی ریاست جمهوری جلوس می‌نماید، کتاب رییس جمهور نظامی نوشته صادق خانی علی اکبری نظرم را جلب نمود و آن را برای مطالعه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ انتخاب کردم.
روز اول عید درحال خواندن مقدمه کتاب بودم که نویسنده به بیان برخی ویژگی‌هایی پرداخته بود که رئیس جمهور آینده ایران باید از آن برخوردار باشد. فضای واقعی که نویسنده از اوضاع داخلی و بین المللی کشور به قلم کشیده بود و آینده روشنی که از انتخاب رئیس جمهور نظامی ترسیم کرده بود، حال و هوایی حماسی در من ایجاد نمود و همزمان متوجه سخنرانی مقام معظم رهبری شدم که از تلویزیون منزل در حال پخش بود.
معظم له ویژگی‌های رئیس جمهور آینده ایران را بیان می‌کرد و با توجه به مقدمه کتاب، رهنمود‌های رهبری را نوعی صحه گذاشتن بر مسیر انتخاب یک شخصیت نظامی در قامت رئیس جمهور ترسیم شده در کتاب رئیس جمهور نظامی دیدم و از انتخاب کتاب رئیس جمهور نظامی برای مطالعه تعطیلات نوروز خرسند شدم.
نویسنده کتاب مشکلاتی از قبیل فقر و بیکاری، رکود بازار صنعت و سرمایه، گرانی و کاهش قدرت خرید مردم، مشکلات سیاسی، وجود برخی عوامل خود فروخته، چمبره فساد بر بخش‌های مختلف و نزاع احزاب داخلی، بی کفایتی و ضعیف‌تر شدن مردم را به راقمین خطوط سیاسی و امنیتی کشور گوشزد کرده و تلاش نموده با نگاه به وقایع تاریخی یک مسیر را برای خوانندگان روشن نماید و آنان را وادار به تفکر کند که بتوانند برای آینده ایران عزیز انتخابی صحیح داشته باشند.
اکنون که در حال معرفی کتاب رئیس‌جمهور نظامی به هموطنانم هستم، این کتاب را کامل خوانده ام و توصیه‌های مقام معظم رهبری در عید مبعث ۱۳۹۹ را نیز از جان دل مرور کرده ام، اشاره رهبری به شرایط حساس و پیچیده کشور در ابعاد سیاسی و اقتصادی و عدم امکان آزمون و خطا از یک سو و نیاز به فرمانده کهنه کار، اما تازه نفس از سوی دیگر، همه و همه نشان از ضرورت اداره امور کشور توسط یک رئیس جمهور نظامی دارد که دکتر صادق خانی علی اکبری با مطالعات تطبیقی در تاریخ و سیاست اروپا، آمریکا و کشور‌های توسعه یافته و با ذکر دلایل و شواهد متعدد ایده و الگوی اداره کشور توسط یک رئیس جمهور نظامی را معرفی و راه نجات کشور دانسته است.
من به عنوان یک پزشک که اقتصاد را نیز در بهترین دانشگاه‌های دنیا آموخته ام و در هیچ باند و جناح و حزبی عضویت ندارم توصیه می‌کنم کسانی که دل در گرو اقتدار و سربلندی کشور دارند قبل از رفتن به پای صندوق‌های رای کتاب رئیس جمهور نظامی را بخوانند. همچنین تاکید می‌کنم کسانی هم که قصد شرکت در انتخابات را ندارند و یا از دولت‌ها قطع امید کرده اند، حتما کتاب رئیس جمهور نظامی را بخوانند و سپس برای شرکت یا عدم شرکت در انتخابات تصمیم بگیرند.

دکتر مجتبی شیرالی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه کارخانجات نساجی بروجرد
 
در این باره بیشتر بخوانید:

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین