پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۷۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
برخی از سیاسیون بر این باورند که تالیف و انتشار کتاب «رئیس جمهور نظامی» (چاپ دهم در کمتر از یک ماه) با توجه به نزدیکی به انتخابات ۱۴۰۰ به سفارش هسته سخت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. دکتر صادق خانی علی‌اکبری، مولف کتاب، استدلال‌های جالبی برای پاسخ به این پرسش دارد.

  شعار سال: برخی از سیاسیون بر این باورند که تالیف و انتشار کتاب «رئیس جمهور نظامی» (چاپ دهم در کمتر از یک ماه) با توجه به نزدیکی به انتخابات ۱۴۰۰ به سفارش هسته سخت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. دکتر صادق خانی علی‌اکبری، مولف کتاب، استدلال‌های جالبی برای پاسخ به این پرسش دارد.

 
تعداد بازدید : 60

برخی از منتقدین به این کلیپ، معتقدند که ایرج جمشیدی( روزنامه آسیا) با رویکرد شو و تبلیغ به موضوع انتخابات ورود کرده و بجای تمرکز مستقیم روی کتاب و پرداختن غیر مستقیم به نامزد نظامی ریاست جمهوری، بشکل رسوایی به تبلیغات نامزد ریاست جمهوری اشاره دارد.

پایگاه تحلیلی - خبری شعارسال،برگرفته از شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
شما مگه باور کردید این مصاحبه رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
رحمت‌الله جمشیدی لاریجانی معروف به ایرج جمشیدی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی سابق ایرانی است. جمشیدی مدیرمسئول فعلی روزنامه اقتصادی آسیا بوده و همسر وی ساقی باقری‌نیا صاحب امتیاز و پسرش نوید سردبیر این نشریه است. او همچنین مدیر نگارخانه حراج خانه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین